آخرین اخبار روز کامیون

عرضه کشنده کاماز آکتروس در ایران توسط رخش خودرو دیزل

شرکت رخش خودرو دیزل فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است اما به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان در سال ۸۸، ۸۹ فعالیت این شرکت متوقف شد. اما در سال ۱۳۹۷ این شرکت دوباره فعالیت خود را از سر گرفت و وارد بازار خودروهای تجاری ایران شد.

بر طبق اظهارات مدیرعامل شرکت رخش خودرو دیزل داوود محمد قاسمی هم اکنون شرکت رخش خودرو دیزل با سه محصول خود اعم از بنز آکسور ۱۸۴۲، بنز آکتروس ۱۹۵۵ و کامیون کمپرسی ۱۰ چرخ ۲۸۴۰ توانسته به خوبی حضور خود را در بازار خودروهای تجاری تثبیت نماید.

نمایشگاه خودرو تبریز هفتمین نمایشگاهی است که شرکت رخش خودرو دیزل در آن حضور دارد. بنز آکسور ۱۸۴۲ یکی از جدیدترین محصول شرکت رخش خودرو دیزل است که با برخورداری از موتور قدرتمند OM457LA 428 اسب بخار، استاندارد آلایندگی یورو ۵، وزن ناخالص مجاز ترکیبی ۴۴ تن توانسته تحول شگرفی در صنعت خودروسازی کشور به دست آورد.

کامیون کمپرسی ۱۰ چرخ ۲۸۴۰ یکی دیگر از محصولات شرکت رخش خودرو دیزل است که با قدرت موتور ۴۰۰ اسب بخار، برخورداری از گیربکس آلمانی ZF و سیستم تعلیق آلمانی وابکو (WABCO) و وزن ۲۸ تن یکی از بهترین خودروهایی است که برای کاربری عمرانی، راه‌سازی و کار در معادن می‌توان از آن استفاده نمود.

سومین محصول شرکت رخش خودرو دیزل که در نیمه اول سال ۱۴۰۲ روانه بازار شده است، کشنده کاماز آکتروس ۱۹۵۵ است که از استانداردهای جدید و مدرن‌تری برخوردار است و به منظور حمل بارهای سنگین یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. براساس اظهارات مدیر عامل شرکت رخش خودرو دیزل کشنده کاماز آکتروس ۱۹۵۵ رقیب جدی در بازار خودروسازی ندارد و با توجه به مصرف سوخت پایینی که این خودرو دارد در کنار کیفیت بالا، کابین جادار و ارتفاع بیش از ۲ متری کابین توانسته به خوبی با خودروهای اروپایی رقابت نماید.

او همچنین افزود: شرکت رخش خودرو دیزل شرکتی شناخته شده و معروف است که با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و بادوام نقش قابل توجهی در بازار خودروسازی ایفا کرده است. هدف این شرکت تولید و عرضه محصولاتی با کیفیت گرید A است و از همان اوایل تاسیس ارائه خدمات پس از فروش را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیر عامل شرکت رخش خودرو دیزل در مورد همکاری خود با شرکت یاقوت گفت: شرکت یاقوت شرکتی است که کاربری‌های کشنده این شرکت را تامین می‌کند. این شرکت همچنین کاربرهای کفی، چادری، کمپرسی، حمل سوخت و حمل خودرو را تامین می‌کند. لذا آن دسته از افرادی که کشنده را از رخش خودرو دیزل و کاربری را از شرکت یاقوت می‌خرند از خدمات پس از فروش هر دو شرکت نیز برخوردار می‌شوند.

بر طبق صحبت‌های مدیر عامل شرکت رخش خودرو دیزل به زودی قرار است یک شرکت جدید به عنوان زیر مجموعه رخش خودرو ارس محصولات شرکت رخش خودرو دیزل را تولید و روانه بازار نماید و در حال حاضر برنامه ای برای خودروهای سنگین وجود ندارد.مدیر عامل این شرکت در پاسخ به این سوال که شرکت چه تسهیلات و تمهیداتی برای مشتریان در نظر گرفته است، گفت با توجه به این موضوع که شرکت با بانک شهر قرارداد دارد تسهیلات ۵ میلیاردی برای مشتریان لحاظ می‌شود. علاوه بر این مژده ای که به مشتریان داده می‌شود این است که به زودی قرار است شرکت لیزینگی رخش خودرو دیزل به صورت اختصاصی فعالیت خود را آغاز نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا