شرایط فروش اقساطی

شرایط فروش لیزینگی

چند سال گذشته در کشور فروش لیزینگی خودرو در تمام زمینه ها به خصوص ماشین آلات سنگین گسترش پیدا کرده و علاوه بر شرکت های خودروساز داخلی، شرکت های وارد کننده خودرو نیز محصولات خود را با شرایط ویژه ای روانه بازار حمل و نقل جاده ای می کنند.
امروزه فروش لیزینگی کامیون یکی از گسترده ترین و پرطرفدار ترین روشهای خرید و فروش ماشین آلات سنگین می باشد، که در این زمینه بیش از چند شرکت خودروساز مطرح کشور  فعالیت مستمر دارند. فروش اقساطی، به دلیل خرید خودرو مورد نیاز بدون پرداخت کامل هزینه خرید، باعث شده که بسیاری از خریداران، فروش لیزینگی را برای خرید کامیون مورد نظر خود انتخاب کنند.

فروش اقساطی کامیون 

شاید بتوان گفت که مهمترین ویژگی فروش اقساطی کامیون برای متقاضیان افزایش قدرت خرید، کاهش فشار نقدینگی و امکان آینده بهتر در حال را، در برداشته و رشد اقتصادی را در زمینه صنعت خودرو برای کشور ایجاد می کند.
در این راستا هر ساله خودروسازان ماشین آلات سنگین، هرکدام در زمان های خاص خودشان، شروع به فروش محصولات خود با شرایط فروش لیزینگی می کنند و این شرایط فروش اقساطی کامیون بسته به فروش کارخانه تولید کننده متفاوت می باشد.
این روش در زمانی که بودجه تان کافی نیست و به دنبال یک خودرو مناسب با کیفیت خوب می باشید بسیار کارآمد و مناسب می باشد. ما به شما توصیه می کنیم در این زمان به شرکت های معتبر لیزینگ خودرو مراجعه کنید تا بتوانید کامیون مورد نظر خود را با شرایط ویژه و به صورت اقساطی خریداری کنید.
برای اطلاع از زمان فروش لیزینگی کامیون مورد نظر خود با برند های نام آشنای دنیا نظیر فاو، اسکانیا، ایسوزو ، رنو، جک، آمیکو، هیوندای، ایوکو، ولوو، فوتون و …. میتوانید از طریق وبسایت تراکس از شرایط و خدمات این طرح، که به مشتریان خود ارائه می کنند را مشاهده فرمایید.

 

برای اطلاع از شرایط فروش لیزینگی با کارشناسان وبسایت در تماس باشید و یا به صفحه فروش لیزینگی مورد نظر خود مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا