کشنده

کامیون جدید دانگ فنگ kx

 

 

کامیون جدید دانگ فنگ kx، جدیدترین نسل از کامیون کشنده های دانگ فنگ می باشد که با مشخصات فنی متمایز و مجهز به، به روز ترین فناوری های روز دنیا توسط شرکت سایپا دیزل رونمایی شد.

 

کامیون جدید دانگ فنگ در مراسمی با حضور مدیر عامل گروه سایپا، مدیر عامل شرکت سایپا دیزل و جمعی از مدیران ارشد گره سایپا رونمایی شد. این کامیون کشنده دانگ فنگ kx 480 در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مشهد رونمایی شد.

 

کشنده جدید دانگ فنگ از پیشرانه موتوری کامینز با قدرت ۴۸۰ اسب بخار بهره می برد و مجهز به استاندارد آلایندگی یورو ۵ با گیربکس هوشمند ۱۶ دنده اتوماتیک ZF و طراحی زیبای کابین می باشد. این کشنده جدید دانگ فنگ ، محصولی مطابق با شرایط آب و هوایی ایران است که قرار است توسط سایپا دیزل به بازار عرضه شود.

 

شرکت دانگ فنگ یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده خودرو چین می باشد که در سال ۱۹۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد. حوزه فعالیت این شرکت در زمینه انواع خودروهای سواری ، خودروهای تجاری نظیر کشنده و کامیون ، موتور و تجهیزات خودرو می باشد.

 

سایپا دیزل به عنوان شریک تجاری کامیون دانگ فنگ در ایران در حال حاضر همکاری تنگاتنگی با این شرکت داشته و در تمام رده های کاربری محصولات این کمپانی را روانه بازار خودرو ایران می کند.

 

قبل از این سایپا دیزل کشنده های دانگ فنگ kx را با هدف بازار سنجی و سنجش میزان رضایتمندی مشتریان به جاده های کشور آورده بود که پس از استقابل گسترده ای از این محصول دانگ فنگ، تولید انبوده نسل جدید کشنده دانگ فنگ kx در نیمه امسال توسط سایپا یزل کلید خواهد خورد.

 

باید به این مسئله توجه کرد که محصولات دانگ فنگ همواره جزو پرفروش ترین محصولات تجاری در کشور شناخته می شود که در مدل های گوناگون T375 ، D375، R270 و D270 در سال های گذشته به بازار عرضه می شد.

 

برای اطلاع از فروش اقساطی کامیون و کشنده دانگ فنگ روی لینک کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا