مقالات

کامیون باری D WIDE 6X2

کامیون باری d wide 6x2کامیون باری رنو D WIDE 6X2 یکی از محصولات موفقی است که توسط مجموعه خودروسازی سایپا دیزل تولید و به مشتریان عرضه می شود. این کامیون باری علاوه بر اینکه مصرف سوخت بسیار پایینی که در مقایسه با کامیون های دیگر دارد ، با داشتن امکانات منحصر به فرد و با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته است به یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. گیربکس و سیستم ترمز قدرتمند این کامیون از شاخصه های هستند که این کامیون باری را به یکی از موفق ترین محصولات این شرکت تبدیل کرده است.

مشخصات فنی کامیون باری رنو   D WIDE 6X2

مدل موتور: DX17
قدرت موتور :۳۱۰ اسب بخار
گشتاور: ۱۱۵۳ نیوتن متر و دور ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ دور در دقیقه
سیستم ترمز: EBS/ASR
استاندارد آلایندگی: EURO 5
تعداد سیلندر : ۶ عدد
ظرفیت روغن موتور: ۲۵/۹ لیتر
مجهز به سیستم ترمز هوشمند EBS و سیستم هوشمند ضد لغزش ASR
به سیستم ترمز توقف اضافی از نوع فنری مجهز می باشد.
وزن مجموعه ناخالص : ۲۶۰۰۰
وزن کل شاسی:۷۸۷۹
سیستم کلاچ آن از نوع تک صفحه ای با عملکرد هیدرولیکی و مدل آن VALVEO DBE 15800 می باشد.

مشخصات کابین کامیون D WIDE 6X2

کابین کامیون باری D WIDE 6X2 متشکل از یک اتاق و دارای یک تخت خواب است . صندلی های راننده از نوع بادی اتومایتک می باشد و می توان آنها را در جهات مختلف تنظیم نمود. از دیگر امکانات این کامیون باری می توان به سیستم تهویه مطبوع (کولر و بخاری) ، رادیو پخش ، بوق الکتریکی شهری و بادی، چراغ مه شکن ، دنده پنج ،چراغ قوه ، آینه های جانبی گرمکن با تنظیم الکتریکی ، سیستم کنترل ارتفاع شاسی و جراغ ترمز اضطراری اشاره نمود.

قیمت کامیون باری رنو D WIDE 6X2

با توجه به اینکه در ساخت این نوع کامیون باری از با کیفیت ترین متریال ها استفاده شده است ، قیمت این نوع کامیون نسبت به کامیون های دیگر بالاتر می باشد در نتیجه در مقایسه با کامیون های دیگر کمتر خریداری می شود . اما به طور کلی می توان گفت این کامیون باری با داشتن امکانات ویژه می‌تواند امنیت کامل برای رانندگان و بارهای انها فراهم نماید . لذا می توانید با اطمینان خاطر در مورد کیفیت و دوام این نوع کامیون نسبت به خرید این محصول از شرکت رنو اقدام نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا