بلاگمقالات

همه چیز درباره کامیون‌های کاویان | مزایا و معایب

کامیون‌های کاویان نسل جدیدی از خودروهای تجاری هستند که توسط شرکت کاریزان خودرو تولید و عرضه می‌شوند. این کامیون‌ها محصولاتی هستند که از سال ۱۳۸۴، به طور کامل در داخل کشور و با تکیه بر دانش و تخصص مهندسان تولید شده‌اند.

در شرایط کنونی کشور که عدم واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین، بازار و خریداران را با مشکلاتی همچون فرسودگی کامیون‌ها، قیمت بالای نمونه‌های خارجی آن هم دست دوم مواجه کرده است؛ خودروهای کاویان با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده‌اند. مسئله‌‌ی قابل توجهی که در رابطه با تفاوت کامیون‌ کاویان با سایر نمونه‌های خارجی قابل ذکر است، قیمت مناسب نمونه‌های صفر کیلومتر این خودرو در مقایسه با سایر کامیون‌ها است.

شرکت کاریزان خودرو به دنبال استقبال گسترده مشتریان و جلب رضایت آنان، همواره شرایط ویژه‌ای را جهت فروش نقدی و اقساطی محصولات خود ارائه می‌دهد. لذا باتوجه به تحریم‌های موجود کامیون‌های کاویان را می‌توان تنها خودروهای صفر کیلومتر موجود در بازار دانست.

مزایای کامیون‌های کاویان

  • محصولات شرکت کاریزان خودرو از تنوع بالایی در رنگ و تناژ برخوردار هستند که می‌توانند پاسخگوی نیاز تمام اقشار جامعه با هر نوع سلیقه و بودجه‌ای باشند.
  • تمامی کامیون‌های کاویان از موتوری قدرتمند و با استانداردهای لازم برخوردار هستند.
  • از دیگر مزایای این کامیون‌ها در مقایسه با سایر رقبای خود برخورداری از سیستم ضد قفل ترمز می‌باشد.
  • شرکت کاریزان خودرو در طراحی کابین کامیون‌های کاویان علاوه بر زیبایی بصری، آسایش و راحتی رانندگان را نیز درنظر گرفته است. در این زمینه می‌توان به داشبورد و کنسول زیبا، کابین و صندلی‌هایی جادار با قابلیت تنظیم اشاره کرد.
  • شرکت کاریزان خودرو در فروش محصولات خود، کامیون‌های کاویان را با شرایط تحویل فوری به فروش می‌رساند. لذا تحویل سریع و به موقع خودرو را می‌توان از نقاط قوت کامیون‌ها و مزایای شرکت کاریزان خودرو دانست.
  • این دسته از کامیون‌ها در داخل کشور و توسط مهندسان ایرانی تولید می‌شوند لذا بدیهی است که قیمتی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند.
  • این کامیون‌ها ایرانی هستند، پس مهارت تعمیرکاران در تعمیر آن‌ها از نقلط مثبت این کامیون به شمار می‌رود و دیگر خبری از معطلی تعمیرگاه خبری نیست.

معایب کامیون کاویان

مزایای بسیار کاویان موجب شده است که معایب آن ها به چشم نیاید اما این کامیون‌ها نیز همچون هر محصول دیگری در کنار مزایای بسیار معایبی نیز دارد.

  • تا چند سال گذشته و قبل تحریم‌ها رانندگان خرید کامیون‌های خارجی را به ایرانی ترجیح می‌دادند و کامیون کاویان در سال‌های اولیه تصویر خوبی در اذهان عمومی نداشتند و مردم تصور می‌کردند قیمت مناسب آن‌ها حاکی از عدم کیفیتشان است اما با گذشت زمان این خودروها در میان مردم شناخته شدند و جایگاه خود را یافتند.
  • جالب است بدانید که نمونه های صفر کامیون های کاویان قیمت مناسبی دارند که این امر موجب افت قیمت و تقاضای نمونه های دست دوم شده و بازار کامیون های دست دوم کاویان را با دشواری هایی رو به رو ساخته است.
فروش نقدی کامیون کاویان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا