کشنده

کشنده اسکانیا سری S

اسکانیا سری S

اسکانیا سری S برنده جایزه معتبر سال ۲۰۱۷ در سال جاری شد. این جایزه معتبردر نمایشگاه هانوفر آلمان به رئیس و مدیرعامل شرکت اسکانیا اهدا شد.طبق قوانین این جایزه به کامیونی اهدا می شود که در دوازده ماه گذشته ای که به بازار ارائه شده است، بیشترین کمک را به بهره وری جاده ای کرده باشد. معیارهای مهم دیگری نیزبرای این انتخاب مهم است. این معیارها شامل نوآوری تکنولوژیک، راحتی، ایمنی،  قابلیت رانندگی، مصرف سوخت و آثار زیست محیطی کمتر است.

کامیون سریS اسکانیا براساس ویژگی های مثبت و نقاط قوت نسل قبلی ساخته شده و در بحث های حساسی چون آئروداینامیک، راحتی وارگونومی، قابلیت رانندگی، عملکرد قوای محرکه، ایمنی و خدمات پس از فروش پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

ویژگی های اسکانیا سری S

از ویژگی های مهم وکلیدی کامیون های  سری S این است که تمام پیشرانه های یورو ۶ این شرکت می تواند با زیست سوخت یا سوخت های گیاهی هم کار کند که باعث می شود تولید گازهای گلخانه ای تا ۹۰ درصد کاهش یابد.در کابین جدید کامیون های سری S  موقعیت قرارگیری راننده به شیشه جلو نزدیک تر شده که موجب بهبود دید راننده می شود. همچنین سطح شیشه جلو نزدیک تر و صفحه آمپر پاییین ترقرار گرفته است. علاوه بر این ها،  در بالاترین نسخه ی کابین سری S اسکانیا، کف کابین کاملا تخت کامیون تجربه ای مشابه خودروهای سواری را به راننده ارائه می دهد.

مشخصات کشنده اسکانیا

در میان جدیدترین نوآوری‌های قوای محرکهٔ اسکانیا، امسال هیئت‌داوران زمان تعویض دنده کوتاه‌تر و سریع‌تر گیربکس اتوماتیک Opticruise اسکانیا را تحسین کردند. عملکرد جدید پیشرانهٔ شش سیلندر خطی ۱۳ لیتری اسکانیا که ۵۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند نیز بسیار موردتوجه قرار گرفت چراکه بهره‌وری و مصرف سوخت این موتور بهبود چشمگیری نسبت به قبل داشته است.

سری جدید کامیون‌های سری S جدیدترین ایده‌ها و دستاوردها را در بخش حمل‌ونقل سنگین ارائه کرده است. این موضوع نه‌تنها قادر به جلب رضایت خریداران امروز است که حتی می‌تواند نیازهای حمل‌ و نقل جاده ای آینده را هم پاسخ دهد.

برای اطلاعات در زمینه شرایط فروش اقساطی کشنده های اسکانیا به صفحه شرایط فروش اقساطی سایت مراجعه فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا