کشنده

کشنده تک محور البرز

کشنده البرز

یکی از پرفروش ترین کامیونت های شرکت سایپا دیزل در گروه خودروسازی سایپا کامیون کشنده البرز T375  است. گیربکس قدرتمند ۱۶ دنده کشنده البرزT375 یکی از بارزترین نقاط قوت این کشنده است. کامیون کشنده البرز در دو مدل تک باری و جفت باری برای کاربردهای متفاوت به بازارعرضه می شود. کشنده البرز با تجهیزاتی مانند کروز کنترل، فشار سنج روغن، دکمه استارت موتور خارج از کابین، GPS و … گوی سبقت را در سال های اخیر ازرقیبان خود ربوده است.

این کشنده تنها با طول ۶۳۱۰ میلیمتر و عرض ۲۵۰۰ قابلیت حمل ۴۵۰۰۰ کیلوگرم وزن بار ناخالص را دارد. ظرفیت مجاز محور جلو ۷۰۰۰ کیلوگرم است این در حالی است که محور عقب تا تقریبا دوبرابر این رقم یعنی  ۱۳۰۰۰ را می تواند تحمل کند.

وزن شاسی در کشنده البرز شامل اتاق کامل، موتور، گیربکس، محورها، فنرها، لاستیک ها ومخزن سوخت ومایعات وابزار می شود، در مجموع ۷۲۵۰ می باشد. این کشنده همچنین دارای مخزن سوخت آلومینیومی به ظرفیت ۴۰۰ لیتر می باشد. این کشنده دارای ۱۶ دنده جلو و ۲ دنده عقب سنکرونیزه می باشد. تعداد سیلندرهای کامیون کشنده البرز ۶ عدد می باشد این در حالی است که حجم مجموع سیلندرهای آن ۹/۸ لیتر می باشد و با این حجم سیلندر، ظرفیت روغن آن بالغ بر۶/۲۷ لیتر می باشد.

در دل تک محور کشنده البرز تجهیزاتی مانند بوق شهری و بادی ، اتصالات برق و باد تریلر با سوکت هفت پل ، فیلتر آبگیر سوخت ، کمربند ایمنی ، لاستیک زاپاس ، کپسول آتش خاموش کن ، بکسل بند جلو ، جعبه کمک‌های اولیه، آفتابگیر داخلی ، قفل درب مخزن سوخت ، جک ۲۰ تن و ابزارآلات ، چرخ پنجم ۲ اینچی ، علائم و چراغ‌های هشداردهنده ، رادیو پخش ، چراغ مه شکن عقب و جلو ، مثلث خطر ، شیشه‌ بالابر برقی ، گلگیر عقب و جلو ، گارد بغل ، دنده پنج و چراغ قوه ، علائم شبرنگ ، کلید استارت و خاموش نمودن موتور از بیرون اتاق ، بخاری درجا، GPS ، کلید انتخاب مخزن سوخت(در صورت انتخاب) تعبیه شده است که برتری این کشنده نسبت به بقیه را نشان می دهد.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کشنده البرز به سایت ما مراجعه فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا