تولیدکنندگان اتوبوستولیدکنندگان کامیون

ماد خودرو دیزل

به دنبال فراهم شدن شرایط مناسب در ایران برای سرمایه گذاران خارجی پس از بررسی و مطالعات به عمل آمده به منظور سرمایه گذاری در بخش صنعت اقدام به ثبت و تاسیس شرکت ماد خودرو دیزل گردید.

انواع کشنده جکجهت مشاهده انواع کشنده های ماد خودرو دیزل کلیک کنید.

انواع کامیونت جکجهت مشاهده انواع کامیونت ماد خودرو دیزل کلیک کنید.

انواع اتوبوس ماد

جهت مشاهده انواع اتوبوس ماد خودرو دیزل کلیک کنید.

شرکت ماد خودرو در سال ۸۵ فعالیت خود را شروع نمود .

به دنبال فراهم شدن شرایط مناسب در ایران برای سرمایه گذاران خارجی پس از بررسی و مطالعات به عمل آمده به منظور سرمایه گذاری در بخش صنعت اقدام به ثبت و تاسیس شرکت ماد خودرو دیزل گردید. محل احداث کارخانه به منظور طراحی و ساخت انواع خودروهای تجاری در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در استان کرمان میباشد.

مدیران شرکت دارای سوابق مدیریتی طولانی و درخشان در صنایع خودرو سازی کشور می باشند و موارد ذیل خلاصه ای از فعالیتهای این گروه می باشد:

  • احداث کارخانه اتوبوس سازی ایران خودرو دیزل.
  • ساخت و طراحی کارخانه اتوبوس سازی و کامیون سازی در شهر ارگ جدید بم (صنایع خودرو سازی کرمان).
  • بستن قرداد نمایندگی رسمی با شرکتهای معتبر در زمینه تولید انواع خودروهای تجاری در چین که دارای تکنولوژی اروپای نظیر (MAN, NEOPLAN, SETRA, DEUTZ, NISSAN, FORD ) می باشند.
  • همکاری و مشارکت با خودرو سازهای اروپائی نظیر ( VOITH ,ZF ,RABA,MAN,HUBNER,CUMMINS).
  • تجربه در ساخت داخل خودروهای تجاری و خود کفا شدن شرکت
  • و تخصص در تامین قطعات و ایجاد فضای مناسب برای ارائه خدمات پس از فروش

شرکت ماد خودرو دیزل با بهره گیری از سالها تجارب سودمند مدیران خود در زمینه خودروهای کار و پس از بررسی و مطالعات فراوان بررسی بازار و شناسایی تولید کنندگان مطرح و معتبر خودروهای کار ,انواع اتوبوس (BRT , اتوبوس شهری و اتوبوس بیابانی ) , انواع کامیون (کشنده , باری و کمپرسی ) , انواع کامیونت , مینی بوس و ون اقدام به اخذ نمایندگی از چند برند معتبر برای واردات و تولید در نموده است . که به ترتیب جهت واردات محصولات آنها و در پی آن تولید آنها در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم اقدام خواهد کرد . همچنین با مذاکرات انجام شده طراحی نمونه های مختص به مادخودرو و با برند مادخودرو نیز در دستور کار تولیدکنندگان قرار گرفته است که پس از تکمیل انحصارا توسط مادخودرو دیزل تولید خواهد شد . اطلاعات تکمیلی در بخش محصولات قابل دستیابی خواهد بود.
طرح تولید مجموعه قوای محرکه (موتور، جعبه دنده و محورها) نیز در حال گذراندن مراحل مطالعه بوده و جزء برنامه های آتی شرکت می باشد که بصورت ایجاد یک شرکت و کارخانه زیر مجموعه انجام خواهد گردید . قدم اول در این راه طرح تولید موتورهای دیزلی می باشد که این طرح هم اکنون در مرحله مذاکره با یکی تولید کنندگان مطرح مورد تایید اتحادیه اروپا ( استفاده از تکنولوژی موتور آلمان و همکاری با شرکت معتبر AVL اتریش )قرار دارد.
از تولیدات این شرکت :

  • اتوبوس مدل IK280 و IK212
  • کامیون کشنده ۲*۴ JAK
  • کامیون باری ۴*۶ JAK
  • کامیونت در تناژ ۵ تن ۶ تن و ۸ تن

بخشی از فعالیت های ماد خودرو دیزل

قدم اول در این راه طرح تولید موتورهای دیزلی می باشد که این طرح هم اکنون در مرحله مذاکره با یکی تولید کنندگان مطرح مورد تایید اتحادیه اروپا (استفاده از تکنولوژی موتور آلمان و همکاری با شرکت معتبر AVL اتریش) قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا