خودرو سواری

فولکس واگن تیگوان

 تیگوان در ایران

فولکس واگن به تازگی به معرفی خودروی جدید تیگوان پرداخته که انقلابی در صنعت خودرو های شاسی بلند نوآورانه محسوب می شود. امروزه علاقه مندان خودرو رو به خرید نسخه هایی با فاصله ی دو محور بزرگتر آورده اند. به همین دلیل است تیگوان جدید سیستماتیک برای دو فاصله محور متفاوت ساخته شده است . طراحی سبک MQB در فولکس واگن تیگوان منجر به افزایش ظاهر ورزشی خودرو در تمام جهات و کاهش وزن آن به بیش از ۵۰ کیلوگرم نسبت به مدل های قبلی شده است که یک جهش از لحاظ فضا و بوت داخلی خودرو محسوب می شود. افزایش ۱۴۵ لیتری فضا در داخل خودرو از نتایج طراحی جدید است. فولکس واگن تیگوان مجهز شده است به تجهیزات استاندارد ایمنی همانند ، سیستم ایمنی فعال، ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده و سیستم هشدار خروج از خط است. فولکس واگن تیگوان یک خودروی جدید است که با بهره گیری از طیف وسیعی از سیستم های نوآورانه برای اطمینان از حداکثر ایمنیبه جایگاه بالایی  در صنعت خودروسازی دست پیدا کرده است. سیستم هایی همانند  ترمز اتوماتیک   ، ترمز اضطراری و مانیتورینگ عابر پیاده از این جمله نوآوری ها محسوب می شند.

طراحی بیرونی تیگوان

در فولکس واگن تیگوان نسل دوم، طراحان فولکس واگن به کیفیت طراحی درفولکس واگن تیگوان اهمیت زیادی داده اند.خطوط او همچنین ظاهری که این خودرو دارد با سایر رقبا متفاوت است. ابعاد  جدید در فولکس واگن تیگوان نسبت به نسل  قبلی تغیر کرده است و دارای طول  ۴۴۸۶ میلی متر است که  ۶۰ میلی متر طولانی تر شده و همچنین دارای فاصله بین دو محور با افزایش  ۷۷ میلی متر است که به ۲۶۸۱ میلی متر رسیده است. فولکس واگن تیگوان  جدید دارای ۱۸۳۹ میلی متر عرض است، که ۳۰ میلی متر بیشتر از قبل شده است.

فضای داخلی تیگوان

داخل فولکس واگن تیگوان به طور کامل باز طراحی شده است،داشبورد این خودرو دارای مانیتور نشان دهنده اطلاعات خودرو در پشت صفحه کیلومتر است. سیستم سرگرمی  که در مرکز کنسول قرار داده شده و دارای زاویه به سمت راننده است نمای دیگر به این خودرو می دهد. زیر سیستم سرگرمی کنسول وسط ورزشی با کنترل آب و هوا قرار گرفته شده است که آن هم به سمت راننده زاویه دار است.  کنسول وسط با مجموعه ای از دکمه های که در اطراف بالای اهرم دنده قرار داده شده است  و در خود یک کلید چندکاره جدید با نام ۴MOTION جای داده است ، این کلید کارش  کنترل فعال خودروست .

فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۷ یکی از  پیشرفته ترین و خلاقانه ترین  اس یو وی های موجود در بازاراست. این نوآوری ها سبب افزایش ایمنی، راحتی، سرگرمی و پویایی می شوند. وجود صفحه نمایش  ۱۲٫۳ اینچی  در خودرو که بدلیل کیفیت و نوع قرار گیریش در خودرو سبب افزایش  ایمنی، راحتی خودرو و اتصال به یک سطح جدیدی از سیستم های کمکی ایمنی می شود.سیستم های راحتی ابتکاری متعدد و  در این خودرو افزایش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا