اخبار مهمفروش ویژه

فروش اقساطی کامیونت های جک با کمترین پیش پرداخت آغاز شد

کامیونت های جک جزء کامیونت های شناخته شده کشورمان به حساب می آیند که توسط شرکت آرین دیزل تولید می شوند و به خاطر داشتن کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی که دارند در رده ی پرفروش ترین کامیونت های موجود در بازار خودروسازی قرار گرفته اند.
به دنبال استقبال گسترده ای که از عملکرد و کارایی کامیون های جک توسط مشتریان به عمل آمده است، شرکت آرین دیزل طرح فروش اقساطی کامیونت های جک را با کمترین پیش پرداخت به همراه اقساط بلند مدت ارائه نموده است که با استفاده از این طرح فروش اقساطی علاقمندان می توانند به راحتی نسبت به خرید کامیون های جک اقدام نمایند.
قابل ذکر است که مدت زمانی که برای این طرح فروش اقساطی در نظر گرفته شده است بسیار محدود است لذا خواهشمند است در صورتی که قصد شما برای خرید این کامیونت ها جدی است هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در این طرح فروش اقساطی اقدام نمایید.
در صورتی که می خواهید در مورد قیمت و شرایط فروش اقساطی کامیونت های جک ۶ تن و ۸ تن اطلاع پیدا نمایید، می توانید از طریق شماره تماسهای ذکر شده در قسمت زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها اطلاعات لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

شماره های تماس
۰۲۱-۴۴۰۹۵۶۹۱ | ۰۲۱-۴۴۰۶۵۹۳۸
۰۲۱-۴۴۰۷۹۷۱۴ | ۰۲۱-۴۴۰۷۴۷۶۰
۰۲۱-۴۴۰۵۹۳۷۲ | ۰۲۱-۴۴۰۳۵۷۴۱
۰۲۱-۴۴۰۳۳۹۹۷ | ۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۶۶

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا