تولید کنندگان ماشین آلات کشاورزی

شرکت تراکتورسازی ایران

تراکتورسازی ایران

شرکت تراکتورسازی ایران در سال ۱۳۴۷ در تبریز تاسیس شد. شرکت تراکتورسازی ایران ابتدا محصولات خود را ازکشور رمانی وارد و در ایران عرضه می کرد.  اولین تراکتوری که توسط شرکت تراکتورسازی ایران تولید و عرضه شد، تراکتورهای نوع FM است که در چهار نوع مختلف با قدرت موتورهای متفاوت به بازار عرضه شدند. تراکتورهای سبک FM258 برای اولین بار در سال ۱۳۵۶ در ایران توسط شرکت تراکتورسازی ایران جایگزین نمونه های مشابه رومانی شدند.شرکت تراکتورسازی ایران که همواره پیشگام درتولید ماشین آلات کشاورزی با قابلیت رقابت در سطح جهانی است با تولید انواع تراکتور و ماشین آلات کشاورزی  با بهره گیری ار تکنولوژی روز و خلاقیت و ابتکار نیروی انسانی همواره  توانسته به موفقیت بالایی درصنعت ماشین آلات کشاورزی برسد.

در سال ۱۳۸۲ خط مونتاژ شماره ۲ این شرکت در استان کردستان با نام شرکت تراکتورسازی سنندج با ظرفیت سالانه ۳۵۰۰ دستگاه ایجاد گردیده، همچنین در سال ۱۳۸۲ شرکت تراکتورسازی ارومیه  که در زمینه تراکتورسازی باغی فعالیت می نماید، توسط این شرکت خریداری شد.

این شرکت با مشارکت شرکت CVG از کشور ونزوئلا، فاز اول خط مونتاژ و تولید تراکتور با ظرفیت ۵۰۰۰ دستگاه در کشور ونزوئلا را در سال ۱۳۸۳ به بهره‌برداری رساند. همچنین در سال ۱۳۸۵ دومین خط مونتاژ خارج از کشور و ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰۰ دستگاه در کشور تاجیکستان به بهره‌برداری رسید. درسال ۱۳۸۶ با مشارکت شرکت NEC اوگاندا،شرکت بازرگانی اوگیران را در کشور اوگاندا تأسیس نمود.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی این ماشین آلات سنگین به سایت تراکس کار مراجعه فرمایید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا