آخرین اخبار روز کامیوناخبار مهم

روزانه تا ۱۰۰ عدد کامیون به مرز های جنوب کشور می‌روند

به گزارش تیم خبری تراکس کار و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از حرکت جهادی رانندگان ناوگان باری استان برای حمل کالاهای اساسی و فرآورده های دامی از بنادر جنوب کشور تقدیر کرد و گفت: .

مهرداد جهانی افزود: سهمیه حضور ناوگان باری استان در بنادر جنوب کشور روزانه ۴۵ دستگاه تعیین شده و با تلاش مضاعف رانندگان به میانگین ۹۷ دستگاه در روز رسیده است.

وی ادامه داد: از ۱۶ مردادماه سال گذشته ۲۵ هزار و ۵۸۹ دستگاه کامیون و تریلر از تمامی شهرستان های استان برای حمل عمده کالاها و فرآورده های دامی به بنادر جنوب کشور به ویژه استان خوزستان اعزام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل موتوری استان مرکزی افزود: بر اساس تحلیل داده ها، استان مرکزی تنها استانی است که با دو برابر ضرفیت مورد نیاز ناوگان لازم را تامین کرده است. لذا از این نظر و با توجه به پهلوگیری کشتی های حامل محموله اصلی در بنادر، امیدواریم این هم افزایی مانند گذشته ادامه داشته باشد و امسال نیز شاهد تخلیه هرچه سریعتر بنادر باشیم. .

جهانی افزود: تلاش رانندگان تنها محدود به حمل بار اصلی نبوده و از ابتدای امسال تاکنون بیش از دو میلیون و ۸۷۰ هزار تن بار از استان به تمام مناطق کشور حمل شده است.

وی گفت: عمده مبادی بار استانی به ترتیب اراک، ساوه و دلیکان است و پس از آن تهران با ۱۸.۷ درصد، اصفهان با ۱۲.۵ درصد و خوزستان با ۵.۷ درصد قرار دارند. مطابق با ٪. ذکر شده.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل موتوری استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۱۳.۷ درصد از محموله ها در داخل استان و ۳.۸۶ درصد به خارج از استان جابجا شده است.

منبع خبرگزاری صداوسیما

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا