مقالات

معرفی کامیون کمپرسی NG80A 2634

کامیون کمپرسی ۲۶۳۴ NG80A یکی از کامیونهایی است که با استفاده از به روز ترین تکنولوژی های دنیا ساخته شده است و شرکت تیراژ دیزل تولید این کامیون را بر عهده گرفته است. تمامی محصولات این شرکت به نحوی ساخته شده است که می تواند سوخت بسیار پایینی مصرف نماید و به همین دلیل این کامیون کمپرسی به خاطر داشتن امکانات منحصر نظیر مصرف سوخت پایین نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است و باعث شده عده ی زیادی این نوع کامیون را به سایر محصولات ترجیح دهند.

بررسی فنی کامیون کمپرسی ۲۶۳۴ NG80A

قدرت موتور: ۱۹۰۰/۳۴۰ اسب بخار
حداکثر گشتاور تولیدی این کامیون: ۱۲۰۰-۱۵۰۰/۱۹۰۰ دور در دقیقه
این نوع کامیون مجهز به استاندارد آلایندگی EURO 4 می باشد که میتواند تا حد زیادی گازهای سمی که کامیون تولید می نماید، کاهش دهد و این مزیتی مهمی برای این کامیون محسوب می شود.
این نوع کامیون کمپرسی مجهز به سیستم ترمز ABS مجهز شده است.
مجهز به گیربکس ساخت کشور آلمان

طراحی داخلی این کامیون به چه صورت است ؟

در داخل این کامیون دو عدد تختخواب تعبیه شده است که به راحتی می توان آنها را جمع نمود. این نوع طراحی بی نظیر که برای این کامیون در نظر گرفته شده است باعث شده است فضای بیشتری برای سرنشینان و راننده وجو داشته باشد و این مورد این نوع کامیون کمپرسی را از سایر محصولات متمایز می نماید.
همچنین در صفحه کیلومتر این نوع کامیون کمپرسی علائم هشداردهنده طراحی شده است که می تواند به راننده نشان دهد دقیقا چه زمانی این کامیون به تعمیر نیاز دارد و چناچه ایرادی در یکی از قطعات این کامیون وجو داشته باشد به راننده اعلام می نماید و به این ترتیب از بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری می شود.

 

کامیون کمپرسی NG380A چه ویژگیهای منحصر به فردی دارد؟

مصرف سوخت پایینی که این نوع کامیون دارد موجب شده این نوع کامیون طرفداران زیادی داشته باشد چراکه بیشتر افراد به دنبال ماشین آلاتی هستند که کمترین مصرف سوخت را داشته باشد.البته برای اینکه میزان مصرف سوخت کامیون تا چه حد باشد معیار مشخصی در نظر گرفته نشده است . فاکتورهای متفاوتی مانند وضعیت جاده ای که در آن در حال رانندگی هستیم، نوع کالایی که توسط این کامیون حمل می شود، نوع رانندگی و مدت زمانی که کامیون برای مدت زمان طولانی روشن نگه داشته می شود، در میزان مصرف سوخت تاثیر فراوانی دارند و در صورتی که بخواهیم این نوع کامیون سوخت پایینتری داشته باشد به مجموعه ای از این عوامل توجه داشته باشیم.

از این رو برای اینکه مصرف سوخت این نوع کامیون تا حد قابل توجهی کاهش پیدا نماید، برای این کامیون به ترتیب سه حالت بار، نیمه بار و بار کامل در نظر گرفته شده است که عملکرد و میزان مصرف سوخت این نوع کامیون کمپرسی بر طبق هر یک از این حالت ها برنامه ریزی می شود. البته چناچه این نوع کامیون کمپرسی در شرایط خوب نگهداری شود به این معنی که در زمان مقرر برای سرویس این محصول مراجعه شود، این کامیون سوخت کمتری مصرف می کند.

علاوه بر آن، برروی این کامیون سیستمی به نام تاخوگراف نصب شده است که شباهت بسیاری به دیسک دارد و می تواند اطلاعات مورد نیاز شامل سرعتی که کامیون با آن در حال حرکت است،مدت زمانی که این کامیون در حال تردد است و سایر اطلاعات را ثبت نماید. ثبت این اطلاعات مزیت های زیادی دارد و راننده با استفاده از این اطلاعات میتواند شرایطی که کامیون در آن قرار دارد را مشاهده نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا