تولیدکنندگان کامیون

باران خودرو پرشیا

نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش ماشین الات سنگین ساخت دو شرکت : انواع کامیون کشنده کمپرسی و باری young man   از چین و انواع تریلر و کانتیتر و دارای ۶۶ زیر مجموعه تولیدی شرکت CIME از چین می باشد.

شرکت باران خودرو پرشیا نماینده رسمی و انحصاری دوشرکت Young Man و همچنین Yangzhou CIMC Tonghua Special vehicle چین در ایران با در نظر گرفتن  رضایت مشتریان از یک سو و همچنین با توجه به تغییرات تکنولوژی و تحولات سریع ناشی از آن در صنعت حمل و نقل  قدم در بازار رقابتی ایران گذارده و مدعی آن هست که با تکیه بر مزایای قابل توجه محصولات نمایندگی خود و همچنین بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متعهد ، خدماتی منحصر به فردی  را در امر خدمت رسانی هر چه بهتر در جهت ارتقای صنعت حمل و نقل کشور عزیزمان ایران طراحی و پیاده نموده ایم .

شرکت باران خودرو پرشیا نیز با تکیه بر پیشینه و تجربیات خود و همچنین به کارگیری نیروی انسانی کار آمد و متخصص و ارائه محصولات منطبق با کیفیت بر تر در جهان ، امید آن دارد تا بتواند در جهت اعتلا و پیشرفت میهن عزیزمان ایران گامی مو ثر گذارده باشد .

شرکت Young Man چین یکی از۵ شرکت اصلی و برتر تولید کامیون در چین می باشد که با بکارگیری تکنولوزی و فناوری روز و رعایت کلیه استانداردهای تعریف شده مورد قبول بین المللی تحت تکنولوژی شرکت MAN آلمان ، در زمینه انواع کامیونها توانسته است با ارائه محصولاتی مورد قبول و با قیمتی کاملا مناسب به جایگاه مقبولی در میان تولیدکنندگان مطرح دنیا دست یابد.

شرکت Yangzhou CIMC Tonghua Special vehicle چین نیز یکی از۳ شرکت اصلی و برتر تولید انواع کشنده ، semi trailer ، اتوبوس، مینی بوس، میدی بوس(Midi Bus) در مجموع ۶۶ نوع محصول مختلف در ۱۸ کارخانه تولیدی درسراسر چین می باشد که با بکارگیری تکنولوزی استانداردهای تعریف شده مورد قبول در دنیا ، با ارایه مجموعه ای با کیفیت و حرفه ای به جایگاهی مناسب در میان کلیه تولید کنندگان جهانی دست یافته است .

این شرکت هم اکنون با برقراری مراکز خدمات پس از فروش در مسیر های اصلی ترانزیت و همچنین برپایی و راه اندازی دیگر مراکز در کلیه استان ها و پوشش کامل خدماتی و قطعاتی در ایران، خدماتی کامل و شایان در اختیار رانندگان عزیز و زحمتکش قرار دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا