تولیدکنندگان کامیونتولیدکنندگان ماشین آلات راه سازی

شرکت آریا اورست ماشین

شرکت آریا اورست ماشین در حوزه تولید و عرضه خودروهای جاده ای و باربری با محصولاتی مثل کامیون کشنده در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۹۲ اعتبار خرید ابزار آلات و نصب و راه اندازی خط تولید انجام گردید.

انواع کشنده دایونجهت مشاهده انواع کشنده آریا اورست کلیک کنید.

انواع کمپرسی دایونجهت مشاهده انواع کمپرسی آریا اورست کلیک کنید.

انواع میکسر دایونجهت مشاهده انواع کشنده آریا اورست کلیک کنید.

شرکت آریا اورست ماشین

شرکت آریا اورست ماشین در زمینه تولید ماشین سنگین و نیمه سنگین جاده ای با تکیه بر نیروهای متخصص ، متعهد مجرب درمسیر شکوفایی اقتصادی و رونق صنعت حمل ونقل پا به عرصه نهاد و هدف خود را افزایش کیفیت و کسب بالاترین رضایت مشتریان می داند و در این راستا خط و مشی خود را بصورت زیر ترسیم نموده است.

۱-ارتقا سطح رضایت مشتریان

۲-اعتقاد به نیروی انسانی

۳-توسعه فناوری ها و بکارگیری ابزارها و تکنولوژی روز دنیا

شرکت آریا اورست ماشین در حوزه تولید و عرضه خودروهای جاده ای و باربری با محصولاتی مثل کامیون کشنده (جفت محور وتک محور ) کامیون کمپرسی ،کامیون نرده دار ، کامیون آبیاری ،میکسر کامیون مخصوص محصولات پودری و……..در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۹۲ اعتبار خرید ابزار آلات و نصب و راه اندازی خط تولید انجام گردید.

از سال ۱۳۹۲  اعتبار خرید کامیون کشنده CGC4181   تامین شد و اولین سفارش آن در مهر ماه ۱۳۹۳ وارد گمرک بندرعباس شد و سپس در همان سال به کمک کارشناسان و مهندسان شرکت دایون چین خط تولید این شرکت به بهره برداری رسید و اولین محصول خود را به بازار عرضه کرد.

این محصول اولیه بدون هیچ ایراد و کمبودی تمامی استانداردهای کشور ایران را بدست آورد و بدون هیچ مانعی مجوز پلاک و سند فروش را از آن خود نمود.

شرکت آریا اورست ماشین فعالیت خود را با یک خط تولید کامیون کشنده تک محور آغاز نمود و در آینده ای نه چندان دور به تمامی اهداف ترسیم شده دست خواهد یافت.

محصول جدید این شرکت کشنده دایون با موتور معروف Weichaai   با قدرت ۴۳۰ اسب بخار ، گیربکس نسل ZF با ریتاردر داخلی ، کروز کنترل ، بخاری درجا در رنگ های آبی متالیک و سفید ، دارای ۳ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر پشتیبانی و خدمات پس از فروش.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا