آخرین اخبار روز کامیون

افزایش قیمت لاستیک

چرخه گرانی و افزایش قیمت بازار به لاستیک و  قطعات کامیون رسید

با افزایش قیمت لاستیک و قطعات کامیون رانندگان برای جبران این افزایش به افزایش کرایه روی می اورند که این کار باعث افزایش قیمت کالاهای خدماتی و اجاد مشکلاتی برای مردم و خودشالن می شود.

بر اساس خبر ها در بازار با افزایش ۳۰ درصدی قیمت لاستیک روبه رو شدیه ایم که لاستیک یکی از قطعات مورد نیاز و ضروری کامیون داران است و با افزایش ان تاثیرات مختلفی بر جامعه و کامون داران دارد.

رانندگان به ناچار با افزایش قیمت ها مجچبور به افزایش کرایه می شوند که یکی از مشکلات گرانی قطعات همین است که با افزایش کرایه بر کل افراد جامعه و کامیون داران تاثیر دارد زیرا با افزایش قیمت کرایه قیمت کالا های خدماتی و غیره افزایش پیدا میکند.

زیرا تمام کالا و اجناس های اساسی و دیگر موارد نیاز افراد جامعه نیاز به حمل و نقل دارد و این همل و نقل ها را کامیون ها انجام میدهند که با افزایش قیمت کرایه باعث افزایش قیمت اجناس و کالا ها می شود.

یکی از راه های جلوگیری از افزایش قیمت ها ثابت نگه داشتن قیمت قطعات کامیون هست که نیاز به یک مدریت درست دارد.

ولی با نبود مدریت درست در قیمت قطعات رانندگان مبالغ زیادی را برای خودرو های خود صرف میکنند و این عمل تاثیر بدی بر بازار خواهد داشت.

مسئول کانون کامیون داران اصفهان در گفته گوهایی که داشت به اشاره به افزایش قیمت لاستیک گفت : دلیدل افزایش قیمت ها دیگر قابل تشخیص نیست همه کالا ها با افزایش قیمت روبه رو شدند با افزایش قیمت کالا ها بر روی صنف کامیون داران تاثیر دارد زیرا هر خانواده موارد ضروری خود را باید فراهم کنند ولی ما به غیر از ان باید احتیاجات راننده کامیون ها را هم تامین کنیم.

وی گفت : با افزایش قیمت کرایه ها باز مشکل راننده کامیون ها حل نمی شود زیرا با افزایش کرایه همه چیز هم برای رانندگان افزایش میابد به صورت مثال وقتی راننده کامیون به مکانیکی مراجعه میکند مکانیک افزایش قیمت کرایه را میبیند قیمت تعمیر کامیون را بالا می برد و راننده هم مجبور به پرداخت ان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا