آخرین اخبار روز کامیوناخبار مهم

کامیون فرسوده ۹۶

همانگونه چند روز اخیر در خبرگذاری ها اعلام شد طرح تعویض کامیون فرسوده و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای در کل کشور  آغاز گردیده است. واردکننده و تولیدکننده کامیون اسکانیا در ایران می باشد و نمایندگی رسمی اسکانیا سوئد در ایران است.

برنامه تعویض ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور از سال جاری آغاز و گام اول این طرح از بهمن ماه اجرایی شد و طبق برنامه ریزی انجام شده مدت زمان ۵ ساله جهت تعویض تمام خودروهای فرسوده در سطح جاده های کشور نیاز است که هر ساله اقدام به تعویض تعدادی از کامیون های فرسوده در کشور می شود که ثبت نام تعویض کامیون در سال جدید هم اکنون در حال انجام است.

برنامه تعویض کامیون فرسوده در سال ۹۶ همچنان با قوت خود ادامه خواهد داشت و رانندگان محترمی که صاحب کامیون فرسوده هستند می توانند با ثبت نام در طرح تعویض کامیون فرسوده  اقدام به تعویض کامیون خود نمایند و از خدمات و تسهیلات بانکی طرح تعویض کامیون برای رفاه حال خود استفاده نمایند.

یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه تولیدات و واردات خودروهای سنگین و نیمه سنگین از جمله کامیون، کامیونت، کشنده و کمپرسی می باشد که جهت افزایش بازدهی سیستم حمل و نقل کشور و کاهش هزینه های جاری رانندگان محترم در همکاری مشترک با دولت توانسته است طرح تعویض کامیون فرسوده را اجرایی نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تعویض کامیون فرسوده و ثبت نام جهت تعویض کشنده و کامیون با مشاوران وبسایت تراکس در ارتباط باشید و اطلاعات کاملی را در این زمینه دریافت نمایید و در صورت نیاز جهت ثبت نام تعویض کامیون فرسوده اقدام نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا