تریلرشرایط فروش اقساطی

فروش اقساطی تریلر کفی

تریلر کفی یکی از محصولات موفق موجود در بازار است که به منظور جابه جایی بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به اینکه از قطعات باکیفیت و جدیدترین تکنولوژی ها برای تولید این تریلر ها استفاده شده است مورد استقبال افراد زیادی قرار گیرد.گروه صنعتی ماموت به تازگی شرایط فروش ویژه ای برای این تریلرها فراهم نموده است که شرایط را برای علاقمندان به این محصولات تا حدود زیادی آسانتر نموده است.

بر طبق این طرح این فرصت برای مشتریان عزیز مهیا شده است تا بتوانند با کمترین پیش پرداخت، تسهیلات ویژه بانکی و قسط های بلند مدت مالک خودروی مورد نظر خود شوند.لازم به ذکر است که براساس این فروش ویژه خودروهای شرکت ماموت تا تکمیل ظرفیت و تحویل فوری تحویل داده خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی تریلرهای کفی

نام محصولقیمت کالامبلغ تسهیلات تسهیلاتتعداد اقساطپیش پرداخت مشتری
تریلر کفی۱۲.۶۰۵,۴۳۸,۹۸۸,۵۰۰۷۰٪۳,۸۰۷,۲۹۱,۹۵۰۳۶ و ۴۸۱,۶۳۸,۹۸۸,۵۰۰
تریلر کفی ۱۳.۷۰۵,۵۳۲,۷۲۸,۵۰۰۷۰٪۳,۸۷۲,۹۰۹,۹۵۰۳۶ و ۴۸۱,۶۶۲,۷۲۸,۵۰۰

آن دسته از افرادی که تمایل به شرکت در این طرح را دارند می توانند از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایند و اطلاعات مورد نیاز را در مورد شرایط و چگونگی ثبت نام کسب نمایند. از آنجایی که این فروش اسثنایی برای مدت محدودی در نظرگرفته شده است و به صورت مجدد تمدید نخواهد شد، لذا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم چناچه به طور قطعی قصد خرید این خودروها را دارید در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نماید و این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

شماره‌های تماس:
۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۶۶ | ۰۲۱-۴۴۰۷۹۷۱۴
۰۲۱-۴۴۰۳۵۷۴۱ | ۰۲۱-۴۴۰۳۳۹۹۷
۰۲۱-۴۴۰۹۵۶۹۱ | ۰۲۱-۴۴۰۷۴۷۶۰
۰۲۱-۴۴۰۶۵۹۳۸ | ۰۲۱-۴۴۰۵۹۳۷۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا