تولیدکنندگان ماشین آلات راه سازی

شرکت اهورا صنعت ماشین

شرکت اهورا صنعت ماشین

گروه صنعتی معدنی اهورا در سال ۲۰۰۷ با هدف عرضه انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی و ارائه خدمات فنی تاسیس شد. شرکت اهورا صنعت ماشین از شرکت های زیر مجموعه این گروه است. شرکت اهورا صنعت ماشین  نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس ازفروش برند معتبر Amig  در سطح کشور است  و عرضه انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی از قبیل بیل مکانیکی چرخ زنجیری، بیل مکانیکی چرخخ پلاستیکی، لودر چرخ لاستیکی، بکهولودر، مینی لودر و نیز چکش هیدرولیکی را برعهده دارد.

شرکت اهورا صنعت ماشین  همواره با هدف تامین رضایت مشتری در زمینه تامین قطعات یدکی همواره پیشتاز بوده و اقدام به نگهداری قطعات سبک و سنگین مورد نیاز در انبار کرده و واحد سفارشات قطعات نیز جهت تسریع در تأمین نیاز مشتریان راه اندازی گردیده تا در اسرع وقت نسبت به سفارش گذاری و واردات قطعات مورد نیاز اقدامات لازم انجام شود.

با توجه به اهمیت مبحث آموزش در نگهداری و بهره وری ماشین آلات سنگین ، یکی از تعهدات اصلی شرکت اهورا صنعت ماشین به مشتریان خود آموزش آن ها میباشد که در این رابطه با برنامه ریزی های انجام گرفته و بکارگیری نیروهای حرفه ای و متخصص بصورت متناوب نسبت به تأمین کتب آموزشی و برگزاری کلاسهای آموزشی مورد نیاز از جمله کلاسهای سرویس و نگهداری، اپراتوری، مدیریت بهروری ماشین آلات و غیره اقدام گردیده و متقاضیان در این رابطه میتوانند از طریق تماس با واحد آموزش این شرکت از خدمات آن بهره مند گردند .

برای اطلاعات بیشتر درباره ی این ماشین آلات سنگین به سایت تراکس کار مراجعه فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا