آخرین اخبار روز کامیون

یک ملیون راننده کامیون در پوشش بیمه تکمیلی

قرار گرفتن زیر پوشش بیمه تکمیلی بیش از یک ملیون راننده کامیون

بر اساس گذارش های موجود حدود ۱.۸۰۰.۴۲۳ راننده کامیون و اعضای خانواده به همراه ناوگان حمل کالا زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

رضا تیموری در گفت و گویی گفتند : دو سالی می گذرد از برقرار شدن بیمه تکمیلی در پی درخواست های ناوگان حمل بار و رانندگان کامیون که پارسال با شرکت آتیه سازان تمدید شد.

در ادامه افزودند : ۴۰۶.۳۹۲ راننده به همراه ۳۷۶.۴۳۷ همسر رانندگان و ۱۷۷.۶۷۲ فرزند رانندگان و ۴۷.۹۲۲ نفر از انجمن های صنفی رانندگان در پوشش قرار گرفته اند.

و در استان خراسان رضوی تغریبا ۳۰ هزار راننده کامیون دارد که امار افرادی بیمه نشدند در دستدرس نیست .

رضا تیموری در ادامه افزود : در این مودت شرکت بیمه خدمات خوبی نداشته است و رضایت رانندگان را نتوانست جلب خود کند و احتمالا در تاریخ ۹۹/۵/۹ با این شرکت بیمه تمدید نشود .

وی ادامه داد : تقریبا نیم درصد از بارنامه سهم کامیونداران از بیمه تکمیلی است ولی این موضوع یکی از چندین مشکلات طرح برای رانندگان است که داشتن کارت هوشمند الزامی است برای استفاده از این طرح رانندگان .

تیموری افزود : اگر راننده ای باری را از مبدا بندرعباس و مقصد مشهد و یا راننده ای بارنامه ای را تا پلیس راه ثبت کنند باز هر دو باید نیم درصد از بارنامهخود را پرداخت کنند .

که این نشاند هنده این است کارت سوخت با هر مقدار فعالیت روشی نادرست و غیر عادلانه است برای پرداخت حق بیمه و خاستار اصلاح ان شده ایم .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا