بلاگکامیونمقالات

شرکت آمیکو از جدیدترین محصول خود، کامیون میکسر ۲۶۳۱ آمیکو رونمایی کرد.

شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو) یکی از قدیمی‌ترین تولیدکننده های خودروهای سنگین و آفرود در کشور است که همواره با تولید محصولاتی با کیفیت، جایگاه ویژه ای در صنعت خودرو داشته است. گفتنی است که از میان محصولات متعدد شرکت آمیکو، کمپرسی ۲۶۳۱ با استقبال بی نظیری رو به رو شد و فروش بالایی را از آن خود کرد.

بدین ترتیب این کمپانی باتوجه به نیاز بازار ارتقا و بروز رسانی کمپرسی ۲۶۳۱ آمیکو را در دستور کار خود قرار داد. اگرچه تحریم ها کماکان، گریبانگیر صنعت خودرو بوده است اما شرکت آمیکو با تکیه بر توان و دانش متخصصان، موفق به طراحی و تولید نسل جدید کامیون ۲۶۳۱ آمیکو با کاربری میکسر شد.

کامیون میکسر آمیکو

مشخصات فنی میکسر ۲۶۳۱ آمیکو

کامیون میکسر ۲۶۳۱ آمیکو از نظر ظاهری و طراحی کابین و همچنین مشخصات فنی کاملا مشابه کامیون کمپرسی ۲۶۳۱ آمیکو است و آن را می توان در واقع نمونه ارتقا یافته محصول قبلی دانست.

  • در رابطه با مشخصات فنی و تفاوت میکسر ۲۶۳۱ با کمپرسی آمیکو باید گفت که در نمونه جدید سیستم های تعلیق، موتور و شاسی کامیون تقویت شده و استاندارد آلایندگی آن از یورو ۲ به یورو ۵ پلاس ارتقا یافته است.
  • از دیگر مشخصات فنی میکسر آمیکو می‌توان به موتور ۶ سیلندر EEV 400 مجهز به توربوشارژ-اینتر کولر اشاره کرد. موتور این کامیون دارای قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵۰ نیوتن متر می‌باشد.
  • کلاچ تک صفحه‌ای خشک با فنر دیافراگمی و هیدرولیکی یکی دیگر از مشخصات فنی این کامیون است.
  • کامیون آمیکو ۲۶۳۱ قادر به حمل بارهایی به ظرفیت ۲۶ تن است و لازم به ذکر است که سازه هیدرولیکی بارگیری آن را آسان می کند.
کامیون میکسر جدید آمیکو
  • در رابطه با گیربکس این کامیون باید گفت که ۱۴ دنده، ۱۲ دنده در جلو و ۲ دنده در عقب را در اختیار راننده قرار می‌دهد.
  • شرکت ارس خودرو دیزل از اکسل هایی با تکنولوژی شرکت MAN برای این کامیون بهره گرفته است. اکسل جلو از نوع صلب یک تکه ای با ظرفیت حمل بار ۸ تن و اکسل عقب مرکزی با کاهنده سرتوپی‌‌‌ها با قابلیت حمل بار ۱۶ تن می‌باشد.
  • مهندسان شرکت آمیکو به منظور افزایش قدرت خودرو، شاسی میکسر ۲۶۳۱ را به صورت دوبل طراحی کرده‌اند، زیرا در اغلب مواقع این خودروها بیش از ظرفیت بارگیری می‌شوند که به شاسی آسیب می زند و آمیکو با این طراحی، سعی در رفع مشکل نموده است.


قیمت کامیون میکسر ۲۶۳۱ آمیکو

میکسر آمیکو را با امکانات و تجهیزاتی گسترده، می‌توان هم رده خودروهای خارجی و پر قدرت معرفی کرد اما بدیهی است که این خودرو به واسطه تولید داخل بودن از قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با نمونه های خارجی دانست. بدین ترتیب کامیون میکسر ۲۶۳۱ آمیکو با قیما ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در نمایندگی های معتبر ارس خودرو دیزل به فروش می‌رسد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه فروش میکسر جدید آمیکو با نمایندگی های این کمپانی تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا