بلاگمقالات

فولکس واگن نوستالژی سازی ماندگار

فولکس واگن نوستالژی سازی ماندگار برای همه

فولکس واگن بیتل یکی از اولین خودروهایی بود که هرعشق ماشینی برای مدتی اسیر آن می شد. حدود هفت دهه به وقفه این خودروی محبوب و پرطرفدار تولید می شد. فولکس واگن قورباغه ای در ایران نیز مانند سایر کشورها طرفداران زیادی داشت. سیاست همیشگی این شرکت بزرگ آلمانی همواره خاطره سازی و ایجاد نوستالژی در ذهن جامعه است. هر چند نوستالژی ها زود کهنه می شوند و اما فولکس واگن از جمله نوستالژی هایی است که نه تنها کهنه نمی شوند بلکه حضور آن در ذهن ما هر روز پر رنگ تر ازقبل نیز می شود.  فولکس واگن را می توان جز یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین نوستالژی سازهای صنعت خودرو در دنیا دانست.

فولکس بیتل یکی از خودروهایی است که فولکس واگن همواره از آن برای نوستالژی سازی و خاطره بازی استفاده می کند. حال فولکس واگن با ساختن نیو بیتل یا فولکس واگن بیتل جدید نماد فولکس واگن را همانند پیش در ذهن همان حک کند و نام خود را همواره در یاد مخاطب زنده نگه دارد.

تنها خاطره سازی نمی تواند نامی را طی دهه ها زنده نگه دارد بلکه کیفیت محصول نیز سهم بزرگی درتاثیرگذاری نوستالژی دارد. این برند آلمانی همیشه استراتژی خود را بر مبنای کیفیت، نوآوری، ایمنی و آسایش  استوار کرده است که دور از انتظار نیست هر کدام از محصولاتش نمادی از نوستالژی دوران خود باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا