آخرین اخبار روز کامیون

تحولی عظیم در تکنولوژی خودروهای الکتریکی با کامیون های برقی جنرال موتورز

همان طور که میدانید شرکت جنرال موتورز یکی از بزرگترین کمپانی های تولید خودرو در جهان است. این شرکت یک شرکت چند ملیتی و آمریکایی بوده و محصولات این شرکت تحت برندهای شورولت، بیوک، جی ام سی، کادیلاک و هالدن عرضه می شود. این کمپانی در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۳ تعدا ۲۰ مدل خودروی برقی و تمام الکتریکی را به بازار عرضه می کند.

به گفته ماری بارا مدیر ارشد اجرایی شرکت جنرال موتوروز در اکتبر ۲۰۱۹ جنرال موتورز قصد دارد علاوه بر کامیون برقی که در پاییز سال ۲۰۲۱ وارد بازار می شود، محصولات جدیدتری را نیز عرضه کند و تا پنج سال آینده به تعداد خودروهای الکتریکی خود بیفزاید. علاوه بر این کمپانی های دیگر نیز همانند تسلا و فورد نیز در تلاش برای ارائه محصولاتی مشابه و تمام الکتریک هستند.

ماری بارا در ادامه سخنانش افزود: با توجه به، به کارگیری تکنولوژی و فناوری های جدید و پیشرفته در زمینه تولید خودروهای برقی نیاز کمتری به نیروی انسانی و کارگران خواهیم داشت. این در حالی است که کارگران این کارخانه در چند ماه اخیر در خصوص مطالبات و پرداخت حقوق خود اعتراضات گسترده ای کرده و از مدیران این شرکت تقاضای رسیدگی به شکایات را و درخواست های خود را دارند.

جنرال موتورز برنامه تولید وانت و شاسی بلند برقی را نیز تحت عنوان  BT1  در دستور کار خود قرار داده که شامل یک وانت برقی برای برند جی ام سی جنرال موتورز است که تا سال ۲۰۲۱ آن را معرفی خواهد کرد و یک خودروی شاسی بلند برای برند کادیلاک که تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار می شود.

در حال حاضر با توجه به افزایش اهمیت مساله محیط زیست و کاهش صدمات ناشی از انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای استفاده از خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست با استقبال چشمگیر مشتریان مواجه شده است از همین رو جنرال موتورز نیز که یکی از بزرگترین خودروسازان جهان در ایالت آمریکا محسوب می شود بیشترین سهم را در این عرصه به خود اختصاص داده و قصد دارد سرعت تولید این وسایل نقلیه الکتریکی را نیز بالاتر ببرد.

وانت برقی جنرال موتورز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا