بلاگمقالات

رونمایی از کامیون های جدید Earthcruiser

تولیدکننده ی مشهور وسایل نقلیه جاده ای  Earthcruiser  از سال ۲۰۲۰ میلادی سری جدیدی از محصولات خودرا در مدل های EXP و FX ارائه می دهد.

این شرکت تغییرات بزرگ و قابلیت های بسیاری را به منظور افزایش توانایی و ایمنی محصولات خود اعمال کرده است. نمونه ای از این تغییرات و قابلیت ها طراحی مجدد فضای داخلی ، استفاده از گیربکس آلیسون قوی (۱۰۰۰) و دنده درایو و همچنین سیستم ترمز هوشمند در مواقع اضطراری است.

رونمایی از کامیون های جدید Earthcruiser

در این مدل از کامیون های این شرکت از موتور V8 6لیتری استفاده شده است که این قدرت قابل توجه موتور موجب می شود رانندگان در طول سفر  در جاده های صعب العبوربا مشکلات کمتری مواجه شوند.

این کامیون ها دارای محورهای کشنده ی پرقدرت هستند و طراحی آنها به گونه ای است که دارای دو دیفرانسیل عقب و جلو و لاستیک های ۳۷ اینچی در گوشه ها هستند و هر ۴تا چرخ نیروی لازم برای حرکت را از موتور دریافت می کنند و به طور همزمان و با سرعت یکسان حرکت می کنند.سس

قابلیت شاخص این کامیون ها محوری است که ضمن کاهش مرکز ثقل وسیله ی نقلیه، وزن را درسرتاسر آن تقسیم می کند و شتاب را  به حداکثر می رساند.

رونمایی از کامیون های جدید Earthcruiser.

نمونه ای دیگر از این قابلیت ها،تعبیه ی فضایی برای نگهداری مواد غذایی  و همچنین طراحی مجدد فضای داخلی و ورودی حمام به منظور حفظ حریم خصوصی و طراحی ارگونومیک تر آن و همچنین افزایش فضا به گونه ای که فضایی به اندازه خواب و استراحت ۴ یا ۵ بزرگسال و ۲ کودک  را داراست.

این کامیون ها از سال ۲۰۲۰ میلادی با قیمت ۳۵۰هزار دلار به بازار عرضه می شوند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا