بلاگ

خدمات ضعیف کشنده فوتون ۴۶۰ اتومات و نارضایتی مصرف کنندگان + ویدیو

با توجه به این موضوع که اخیرا نارضایتی‌های فراوانی از عملکرد کشنده فوتون ۴۶۰ به عمل آمده است، در این پست قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

مزایا و معایب فوتون ۴۶۰

کشنده فوتون ۴۶۰ یکی از محصولات ایران خودرو دیزل است که ۳ ماه از وارد شدن آن به بازار خودروسازی ایران می‌گذرد. این کشنده با کشنده ام پاور شباهت‌های زیادی داد و تقریبا در همه بخشها یکسان می‌باشند. تنها تفاوتی که بین آنهاست این است که موتور کشنده امپاور از نوع تقویت شده است.

فوتون ۴۶۰ دارای مزیت‌های زیادی است که از میان آنها می‌توان به کابین با فضای مناسب، گیربکس اینتاردر دار، موتور ۴۶۰ اسب بخار همراه با آپشن‌های ترمز اضطراری و رادار خط اشاره کرد که باعث شده است این خودرو بتواند طرفداران بی شماری را به خود اختصاص دهد.

از معایب کشنده فوتون می‌توان به دارا نبودن به یخچال داخل کابین و کولر درجا و براساس ویدیو تست جاده ای بالا رفتن دمای آب در سربالایی‌ها اشاره کرد.

با توجه به اینکه خدمات برای کشنده امپاور قابل قبول است پیش بینی می‌شود خدمات کشنده فوتون ۴۶۰ نیز مناسب باشد اما براساس بررسی‌های انجام شده در حال حاضر خدمات پس از فروشی برای کشنده فوتون ۴۶۰ در نظر گرفته نشده است و این موضوع باعث شده برای کامیون داران مشکلات فراوانی ایجاد شود. در ویدیویی که در ادامه این پست مشاهده می‌کنید بیشتر در مورد مزایا و معایب این نوع کشنده آشنا خواهید شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا