تولیدکنندگان کامیون

شرکت سایپا دیزل

وارد کننده و تولیدکننده انواع ماشین آلات سنگین از جمله کامیون و کشنده تولید کارخانه ولوو در ایران می باشد. سایپا دیزل در حجم بالایی از معاملات خودروهای سنگین سهیم می باشد.

انواع کشنده های سایپا

جهت مشاهده انواع کشنده های سایپا کلیک کنید.

انواع کامیونت های سایپاجهت مشاهده انواع کامیونت های سایپا کلیک کنید.

انواع کامیون های سایپاجهت مشاهده انواع کامیون های سایپا کلیک کنید.

انواع کمپرسی های سایپاجهت مشاهده انواع کمپرسیهای سایپا کلیک کنید.

شرکت سایپا دیزل، یکی از بزرگترین شرکت های فعال در صنعت خودروسازی می باشد که حوزه فعالیت این شرکت علاوه بر کشور ایران توانسته به کشورهای خاورمیانه نیز افزایش یابد و با صادرات خودروهای تولید شده در این کارخانه سود مناسبی را متوجه بازار خودروسازی کشور نموده است.
محصولات سایپا دیزل خودروهای نیمه سنگین و سنگین می باشد که از جمله می توان به کامیون های دانگ فنگ و کشنده های ولوو اشاره کرد که در میان رانندگان ماشین های سنگین و نیمه سنگین طرفداران زیادی دارد.
تاریخچه سایپا دیزل به سال ۱۳۴۲ بر می گردد زمانی که با انعقاد قرارداد با شرکت ماک تراکس فعالیت خود را آغاز نمود در ابتدا شرکت سایپا دیزل به مونتاژ محصولات ماک و تریلرهای آن مشغول بود.
سایپا دیزل از سال ۱۳۶۳ قرارداد ساخت و تولید کامیون های ولوو را با شرکت ولوو تراکس منعقد کرد و به دنبال آن قرارداد ساخت تولید تریلرهای کفی با شرکت گوشا یوگسلاوی توسط سایپا از دیگر اقدامات این شرکت بوده است.
بیشترین تولیدات شرکت سایپا دیزل منحصر به مونتاژ خودروسازی های اروپایی و بعضاً آسیایی می باشد که از جمله آن ها می توان به لیست شرکت های زیر اشاره نمود:
۱- شرکت ولوو تراکس
۲- شرکت رنو تراکس
۳- شرکت دانگ فنگ
۴- شرکت یوتانگ
۵- شرکت فوتون

کارخانه سایپا دیزل هر ساله بخشی از بازار خودروهای سنگین را به خود اختصاص می دهد و در همین راستا فروش لیزینگی و اقساطی کامیون های سایپا دیزل کمک شایانی به افزایش فروش این شرکت در بازار ایران می کند. سایپا دیزل تولیدکننده کامیون، کامیونت، کشنده و کمپرسی می باشد.

جهت اطلاع از آخرین لیست قیمت محصولات سایپا دیزل با مراجعه به لیست محصولات از آخرین تغییرات قیمت ها آگاه شوید و برای دریافت مشاوره در رابطه با خرید خودروهای سنگین، کامیون و کشنده با مشاوران فروش شرکت در تماس باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا