تولیدکنندگان کامیون

شرکت آرین دیزل

شرکت آرین دیزل به عنوان نماینده رسمی کامیونت های جک اقدام به واردات خودروهای سبک تجاری جک در ایران کرده است. این شرکت محصولات جی ای سی را تحت لیسانس تولید می کند.

انواع کامیونت JAC (جک)جهت مشاهده انواع کامیونت های آرین دیزل کلیک کنید.

شرکت آرین دیزل

جی ای سی(jac) یک شرکت اتومبیل سازی است که درکشور چین قرار دارد، این شرکت در ۳۰ سپتامبر ۱۹۹۹ میلادی تاسیس شده است که قبلا به نام کارخانه اتومبیل سازی هفئی ساخته میشود که در سال ۱۹۶۴میلادی تاسیس گردیده بود.این شرکت مدتی  است که با یکی از شرکت های بخش خصوصی بنام رخش خودرو دیزل قرارداد؛دارد و این شرکت محصولات جی ای سی را تحت لیسانس تولید میکند.

شرکت آرین دیزل به عنوان نماینده رسمی کامیونت های جک اقدام به واردات خودروهای سبک تجاری جک در ایران کرده است.

کامیونت هایی در ۳ مدل ۵.۶ تن ، ۶ تن،۷.۵ تن میباشد که کامیونت ۶ تن آن بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است که با اخذ مجوز شماره گذاری و کاربریهای مختلف تحویل مشتریان شده است.

این کامیونت، توانایی دستیابی به حداکثر قدرت ۱۴۱ اسب بخار در دور ۲۶۰۰ و حداکثر گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر در بازه دور موتور ۱۲۰۰ تا ۲۲۰۰ را فراهم می نماید. سیستم ترمز این کامیونت از نوع بادی مجهز به سیستم ترمز ضد قفل ABS است. استاندارد آلایندگی یورو ۴ دارد.

از دیگر امکانات آن می توان به جای خواب راننده، کولر، پخش CD، جک هیدرولیکی، فرمان قابل تنظیم، صندلی دو نفره شاگرد، ترمز موتور، تاخوگراف، بکسل بند، زاپاس و … اشاره کرد.

طراحی داخلی این کامیونت ها؛

طراحی لوکس اتاق با استفاده از المان مثل زوایای کوچک، خطوط خمیده و صاف، حرکت، آراستگی و استحکام را به نمایش می گذارد. چراغ های جلو دارای طراحی آبشاری مدرن هستند شیشه جلو ساده و شیک طراحی شده، قابلیت دید گسترده محیط را فراهم کرده است.
طراحی عمودی ستون به شکل A باعث ایجاد فضای بیشتر در اتاق و القای حس فشار کمتر در کابین می شود و رانندگی در شرایط طولانی را آسان می کند. دستگیره های در به صورت افقی پوشیده شده با آب کروم و لوکس طراحی شده است.

طراحی داخلی

فرمان قابل تنظیم در تمام جهات شامل بالا، پایین، جلو و عقب که بیشترین امکان تنظیمات را در بین کامیونت های مشابه دارد و با هر نوع عادت رانندگی سازگار می شود. صندلی های مدرن و بسیار راحت خودروهای سری N به همراه طراحی باز خارجی عملا باعث احساس راحتی چشمگیری در رانندگی می شود.
پدال گاز برقی و دارای سنسور قابل برنامه ریزی و بسیار نرم می باشد.
صفحه نمایشگر جلو دارای طراحی ساده با قابلیت خواندن اطلاعات به سرعت و سادگی می باشد. نشانگرهای بستن کمربند، درب ها و قفل اتاق به صورت کاربردی در نمایشگر جلو تعبیه شده اند. دریچه سقفی تعبیه شده در کابین قابلیت تعویض سریع هوای داخل اتاق بدون ورود مستقیم باد به اتاق را فراهم می کند.
جای خواب (در مدل جاخواب دار) به طول ۱/۸ متر علاوه بر امکان استراحت راننده امکان حمل مایحتاج سفر بیشتری را فراهم می کند.
سیستم تعلیق عقب کابین با بهره گیری از تکنولوژی سیلیکون لاستیک و میله تثبیت کننده طولی، نرمی فوق العاده را برای کابین فراهم کرده است.

امنیت کابین این کامیونت برای ارتقای سطح ایمنی سرنشینان خودرو در تصادفات از روبرو، کامیونت های سری N از ابتدا بر اساس تئوری دفورمگی در اثر برخورد به صورت غیر خطی و نیز محاسبات و شبیه سازی های کامپیوتری طراحی و ساخته شده اند.

صفحه محافظ کابین جلو به صورت بسته، از فولاد بسیار مستحکم ساخته شده است ضمنا در داخل درب ها از فولاد ضد ضربه استفاده شده تا امنیت سرنشینان به طور کامل حفظ گردد.

اطلاعات فنی پیشرفت مداوم روی سیستم تعلیق

استفاده از طراحی جدید فنر تخت که اجازه می دهد با تعداد کمتری لایه فنر، بار بیشتری قابل حمل باشد. این تکنولوژی باعث کاهش وزن کلی خودرو و افزایش طول عمر سیستم می گردد. لایه فنرها از تکنولوژی پینینگ  ثانویه بهره می برد و از جنبه متالورژی، بسیار مستحکم تر و مقاوم تر از سایر لایه فنرهای مشابه می باشد. استفاده از فریم بزرگ جداگانه، استحکام را تا ۱۰% افزایش داده است.
به کارگیری سیستم شاسی جدا باعث استحکام بیشتر خودرو و کاهش لرزه ها و تکان ها شده است. سوراخ های استاندارد روی شاسی ضمن حفظ استحکام شاسی، قابلیت اضافه کردن اجزا و مجموعه های زیادی را ایجاد کرده است.

سیستم ترمز

ترمز اگزوز باعث کاهش دفعات ترمز شده، ایمنی و اطمینان زیادی به عملکرد و عمر سیستم ترمز می بخشد. ترمز دیسکی چرخ های جلو، قدرت و دقت ترمز را افزایش داده است. تست های سه گانه عملکرد کامیونت جک طی آنالیز به صورت نرم افزاری و تست جاده مورد آزمایش قرار گرفته و تست های ایمنی را با موفقیت سپری کرده و بعنوان یکی از ایمن ترین کامیونت های جهان شناخته شده است. ضمناً کامیونت های جک آزمایش پیمودن مسافت ۱/۰۰۰/۰۰۰ کیلومتری در شرایط بسیار گرم، بسیار سرد و رطوبت بالا را با موفقیت پشت سر گذاشته اند که نشان دهنده قابلیت کارکرد این محصول در کلیه شرایط اقلیمی و جاده ای ایران است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا