تولیدکنندگان کامیون

شرکت آریا دیزل

شرکت آریا دیزل

تولید کننده و وارد کننده انواع خودروهای سنگین از جمله کامیون و کشنده و کمپرسی در ایران می باشد. شرکت آریا دیزل ارائه محصولات شرکت رنو تراکس فرانسه را در ایران بعهده دارد.

انواع کشنده های رنوجهت مشاهده انواع کشنده های آریا دیزل کلیک کنید.

انواع کمپرسی های رنوجهت مشاهده انواع کمپرسی آریا دیزل کلیک کنید.

انواع کامیون های رنوجهت مشاهده انواع کامیون های آریا دیزل کلیک کنید.

شرکت آریا (کامیون و کشنده و کمپرسی)

شرکت آریا دیزل وارد کننده و تولیدکننده محصولات رنو تراکس در ایران می باشد که این شرکت خودروهای سنگین سری T | C | K را وارد و عرضه می نماید. البته لازم به ذکر است که خودروهای سری T رنو تراکس توسط شرکت آریا دیزل مونتاژ می شوند.
کارخانه آریا دیزل از سال ۲۰۰۹ احداث شده و تولیدات رنو پرمیوم و رنو کراکس را در کارنامه خود دارد. باید توجه داشت که تولید و عرضه کامیون و کشنده رنوتراکس در ایران برای این شرکت بسیار حائز اهمیت می باشد. همانطور که رئیس کارخانه رنوتراکس گفت: ایران یک بازار مهم و تاریخی برای رنوتراکس است.

شرکت آریا دیزل

هدف شرکت آریادیزل از ابتدای تاسیس به دست آوردن حدود ۱۵ درصد از سهم خرید و فروش بازار کامیون و کشنده در ایران بوده است و توانسته است به خوبی محصولات خود را به بازار کشور عرضه نماید. یکی از دلایلی که باعث شده است شرکت آریا دیزل در این امر موفق باشد کیفیت بالای محصولات تولید شده در این شرکت می باشد که تحت نظارت کارخانه رنو تراک محصولات تولید می شوند و کامیون و کشنده و کمپرسی رنو از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
سالانه شرکت آریا دیزل در جهت افزایش فروش محصولات با ارائه تسهیلات مناسب سعی در افزایش سهم خود از بازار خودروهای سنگین کشور می کند که رانندگان محترم می توانند محصولات رنو را به صورت اقساطی خریداری نمایند همواره به دلیل قیمت پایین تر کامیون اقساطی نسبت به کشنده تولید و خرید کامیون در بازار بیشتر خواهد بود و همچنین کشنده اقساطی رنو نیز مشتریان خود را همواره در بازار خودرو خواهد داشت.

قرارداد همکاری بین دو شرکت آریا دیزل و رنوتراکس از سال ۲۰۰۶ منعقد شده است که شامل واردات توزیع و مونتاژ و همچنین خدمات پس از فروش خودروهای ذکر شده می باشد.

در وبسایت های مختلف قیمت ماشین های سنگین بعضاً لیست شده است اما باید توجه داشته باشید که قیمت خودروهای سنگین همواره دچار نوسان – افزایش و افت قیمت می باشد لذا همواره قبل از تصمیم به خرید خودرو سعی کنید از نمایندگی های معتبر آخرین لیست قیمت  را دریافت نمایید و جهت دریافت مشاوره خرید ماشین سنگین با مشاوران ما در تماس باشید.

جهت اطلاع از قیمت روز رنو و همچنین شرایط و تسهیلات فروش اقساطی رنو کامیون و کشنده و کمپرسی با کارشناسان فروش سایت ما در تماس باشید و اطلاعات کامل شرایط فروش را به سرعت دریافت نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا