اخبار مهمفروش ویژه

فروش نقدی کامیونت های جک آغاز شد

کامیونت های جک یکی از بهترین و با کیفیت ترین کامیونت های موجود در بازار خودروسازی هستند که توسط شرکت آرین دیزل تولید می شوند و با توجه به کیفیت و عملکرد فوق العاده ای که دارند تحولی عظیم در صنعت خودروسازی کشور ایجاد کرده اند. کامیونت های جک در ظرفیت های مختلفی از جمله کامیونت جک ۶ تن، جک۸.۵ تن و جک ۹ تن و بسته به نوع کاربری راننده از هر کدام از این کامیونت ها بهره گرفته می شود.
به تازگی به دنبال استقبال گسترده ای که از کامیونت های جک هم از نظر کیفی و هم از نظر قیمت شده است،فروش نقدی کامیونت های جک آغاز شده است و براساس این شرایط فروش نقدی علاقمندان به کامیونت های جک با شرایط بهتری می توانند نسبت به خرید این کامیونت ها اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که زمان باز شدن این طرح روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۱ می باشد و ثبت نام در این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.مدت زمان ثبت نام در این طرح بسیار محدود است لذا به شما پیشنهاد می کنیم در سریعترین زمان ممکن نسبت به خرید این خودروی سنگین اقدام نمایید.

شرایط فروش نقدی محصولات گروه صنعتی آرین دیزل

نام خودرو مدل پیش پرداخت نقدی در زمان ثبت نام خودرو الباقی موعد تحویل
کامیونت ۶ تن N60 ۱۴۰۱ ۷,۴۲۸,۰۰۰,۰۰۰ همزمان با صدور دعوتنامه ۹۰ روز کاری
کامیونت ۸.۵ تن N85 ۷.۶۰۸,۰۰۰,۰۰۰
کامیونت ۹ تن N90 ۷.۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح فروش نقدی و همچنین فروش اقساطی کامیونت های جک می توانید از طریق شماره تماسهای ذکر شده در زیر با کارشناسان فروش ما در تماس بوده و از آنها اطلاعات لازم در این خصوص را دریافت نمایید.

شماره های تماس
۰۲۱-۴۴۰۹۵۶۹۱ | ۰۲۱-۴۴۰۶۵۹۳۸
۰۲۱-۴۴۰۷۹۷۱۴ | ۰۲۱-۴۴۰۷۴۷۶۰
۰۲۱-۴۴۰۵۹۳۷۲ | ۰۲۱-۴۴۰۳۵۷۴۱
۰۲۱-۴۴۰۳۳۹۹۷ | ۰۲۱-۴۴۰۳۲۵۶۶

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا