مقالات

معرفی مشخصات کامیون ایویکو تراکر

معرفی مشخصات کامیون ایویکو تراکردر این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از محصولاتی که توسط شرکت زامیاد عرضه شده است به نام کامیون ایوکو تراکر بپردازیم. در قسمت زیر می‌توانید مشخصات فنی این کامیون را مشاهده نمایید.

مشخصات فنی کامیون ایویکو تراکر

محهز به موتور Cursor13
موتور این کامیون قادر به تولید ۳۸۰ الی ۴۴۰ اسب بخار می‌باشد
۲۲۰۰ نیوتن متر در دروهای موتور ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ گشتاور تولید می‌کند.
گیربکس های این کامیون از نوع ۱۲ سرغته اتوماتیک Euro Tronic 2 با اهرم تعویض بر روی ستون فرمان طراحی شده است.
مجهز به فنرهای پاربولیک استیل در کنار سیستم تعلیق میباشد که میتوان آنها را فعال و یا غیرفعال نمود.
همچنین برای کشنده های اتاق بلند سیستم تعلیق پنوماتیک توسط خریداران عزیز قابل سفارش می‌باشد.
دارای استاندارد یورو ۳
۶ سیلندر خطی
مجهز به توربو شارژر و اینترکولر
مجهز به گیربکس دستی زداف ZF همراه با ۱۶ دنده جلو

طراحی داخلی کامیون کمپرسی ایویکو تراکر

طراحی کابین این نوع کامیون شباهت بسیار زیادی به کشنده استرالیس دارد و به همین دلیل قطعات مشترکی در این کامیون با کشنده استرالیس وجود دارد. کابین های این نوع از کامیون در دو نوع active time و active day براساس سفارش خریداران قابل تولید می‌باشد. چناچه این کامیون با کابین active day تولید شود در داخل این کامیون فضای زیادی برای جایگذاری وسایل در پشت صندلی وجود دارد.یکی از ویژگیهایی که باعث می‌شود این کامیون از طرفداران زیادی برخوردار باشد این است که این کامیون می‌تواند ۷۲ تن بار حمل نماید اما کشنده استرالیس تنها قادر به جابه جایی ۴۴ تن بار می‌باشد.
محل قرارگیری کابین این کامیون همانند اغلب کامیون های اروپایی بر روی موتور میباشد. طراحی درب های جلو دقیقا بالای تایرها صورت گرفته است و شیشه های جانبی دقیقا طوری طراحی شده است که راننده میتواند از بهترین زاویه دید برخوردار باشد. کامیون ایویکو تراکر از سطح زمین ۳۷۱ میلی متر ارتفاع برخوردار می‌باشد که این امر می‌تواند ورود راننده به داخل این کامیون را مشکل نماید. البته این مشکل با پله های آرگونامیک که برای این کامیون طرحی شده است تا حد زیادی برطرف شده است. کابین این کامیون از لحاظ عایق بندی بسیار خوب می‌باشد به نحوی که کمترین صدایی در داخل ان نفوذ نمی‌کند.

کاربرد کامیون ایویکو تراکر

کامیون ایویکو تراکرصرفا برای کار در مسیرهای آف رود و شرایط دشوار طراحی شده است .این کامیون بهترین گزینه برای استفاده در کارگاههای ساختمانی ، معادن و همینطور نیروهای امداد می‌باشد و طرفداران زیادی را به سوی خود جلب نموده است. این کامیون از لحاظ کیفیت بسیار مناسب میباشد به نحوی که میتواند ضربات جاده را به خوبی دفع نماید و چناچه این کامیون در ناهمواری ها و شیب های تند هم حرکت نماید کمترین ارزش و تکانی احساس نخواهید کرد.

به طور کلی می‌توانیم بگوییم که رانندگی با کامیون ایویکو تراکر حتی در مسافت های طولانی به هیچ عنوان خسته کننده نخواهد بود به نحوی که می‌تواند نهایت آسایش و راحتی را برای رانندگان به ارمغان بیاورد. علاوه بر آن این کامیون یکی از کامیون های با دوام و مستحکم میباشد که با داشتن به روز ترین امکانات در مقایسه با مدل های قبل توانسته خریداران بسیاری را به خود جذب نماید و در صنعت خودرو سازی جایگاه ویژه ای برای خود کسب نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا