بلاگمقالات

کشنده های برتر دنیا

معروف ترین کشنده های دنیا

برندهای اروپایی همواره پیشتاز فروش کامیون کشنده در دنیا هستند. ولوو و اسکانیا دو برند سوئدی که همواره فروش بالایی از کشنده های تولیدی خود در بازار جهانی داشته اند و سهم زیادی از فروش کشنده در کشور ما نیز در اختیار این دو شرکت سوئدی است. ولوو و اسکانیا از کشنده های برتر دنیا محسوب می شوند.

ولوو را می‌توان حداقل برای ما ایرانیان، معروف‌تر و شناخته‌شده‌تر از اسکانیا دانست. هر دو شرکت‌هایی سوئدی و از بزرگ‌ترین سازندگان خودرو‌های کار و تجاری دنیا هستند. اما همان طور که مرسدس بنز، همیشه رقیب برتری از MAN در بازار خود آلمان بوده و سهم بیشتری را از فروش خودرو‌های کار و تجاری در اختیار دارد، در سوئد نیز این اسکانیاست که فروشنده اول بازار است و آمار فروش بالا‌تری دارد.

امسال عنوان کامیون سال ۲۰۱۷ نیز در اختیار سری S اسکانیا قرار گرفت.

از جمله کشنده های برتر دنیا در آسیا می توان کامیون کشنده شرکت ایسوز متعلق به کشور ژاپن را نام برد که همواره طرفداران زیادی در دنیا دارند. شرکت ژاپنی ایسوزو با تاکید بر روی کیفیت طراحی و ساخت همواره توانسته سهم زیادی از بازار کشنده های دنیا را در اختیار بگیرد.

 ایسوزو از نام‌های بزرگ خودرو‌های تجاری ژاپن هستند. ایسوزو از برترین تولید‌کنندگان خودرو‌های کار و تجاری  سبک‌وزن و میان‌وزن است که البته در رده سنگین‌وزن‌ها نیز حضور دارد. کامیون‌های ژاپنی برای بازار‌های آسیای  شرقی و حتی آمریکای شمالی، محصولات موفق و پر‌فروشی دارند.

از دیگر کشنده های برتر دنیا کشنده بنز آکتروس است. مرسدس بنز آکتروس یکی از بهترین کشنده های این شرکت آلمانی است که لقب کامیون سال ۲۰۱۲ را به خود اختصاص داد. آکتروس با طیف وسیعی از امکانات و مهندسی بدون نقص آلمانی ها وارد بازار کامیون های کشنده شد تا گوی سبقت را از رقبای خود برباید.

از دیگر کشنده های برتر دنیا که اخیر توانسته جایگاه بالایی در فروش بدست آورد، کشنده داف متعلق به کشورهلند است. یکی از نکات قابل توجه در مورد کشنده داف این است که، داف XF در کشور سوئد رقیبی ندارد و حتی در صورتی که در اتحادیه اروپا، کامیون برتر سال غیر از این کامیون و یا دیگر برادرانش باشد، باز هم این DAF و خصوصا XF آن است که بالا تر از سایرین قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا