کامیونکمپرسی

کامیون کمپرسی اسکانیا

کمپرسی اسکانیا

کامیون کمپرسی یکی از انواع ماشین های سنگین است که برای حمل شن و ماسه ومصالح ساختمانی به کار می رود. کمپرسی ها دارای سازه های الکترونیکی هستند که از برای خالی کردن بار استفاده می کنند. یکی از معروف ترین شرکت های کمپرسی سازی شرکت اسکانیا که همواره بر روی کیفیت محصولات خود دقت زیادی داشته است. اسکانیا این برند سوئدی با تولید انواع مدل های کمپرسی بیشتر بازار کمپرسی دنیا را در اختیار دارد. کمپرسی اسکانیا در ایران نیز مانند سایر کشورها طرفداران زیادی دارد. یکی از نکات قابل توجه و تاثیر گذار در معروفیت کمپرسی اسکانیا قیمت فوق العاده مناسب کمپرسی اسکانیا نسبت به نمونه های مشابه با برندهای چینی است که از کیفیت پایین تری نسبت به محصولات اسکانیا برخوردارند.

مدل های مختلف کمپرسی که توسط اسکانیا وارد بازار شده است:

  • کمپرسیp250 اسکانیا : کمپرسی پی ۲۵۰ با استاندارد آلایندگی euro 4 یکی از کامیون های پرفروش اسکانیا در ایران به شمار می رود.
  • کمپرسیp310اسکانیا : کمپرسی پی ۳۱۰ اسکانیا دارای استاندارد آلایندگی euro 3 می باشد که همانند مدل قبلی آن در کشور ما مورد توجه عموم رانندگان قرار گرفت.
  • کمپرسیp330اسکانیا :  کمپرسی پی ۳۳۰  اسکانیا با استاندازد آلایندگی euro 3 و دارای خصوصیات و آپشن های بیشتری نسبت به مدل های قبلی با تحمل وزن بیشتر و امکانات بهتر می تواند یکی از گزینه های خوب برای رانندگان ماشین سنگین باشد.
  • کمپرسیp380 اسکانیا : کمپرسی پی ۳۸۰  دارای استاندارد آلایندگی euro 4 می باشد و همچنین با اتاقهای سقف بلند شرکت اسکانیا به بازار عرضه شده اند.
  • کمپرسیp410 اسکانیا :  کمپرسی پی ۴۱۰  این مدل دارای اتاق سقف بلند از جنس گالوانیزه و همچنین دارای استاندارد آلایندگی euro 3  می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات کمپرسی های اسکانیا و اطلاع از قیمت و شرایط لیزینگی آنها به صفحه هر کدام ازکمپرسی های مورد نظرمراجعه فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا