کامیونت

کامیونت جک ۳ تن

کامیونت جک

کامیونت جک 3 تنکامیونت جک تولید کشور چین است که طراحی آن متعلق به شرکت موفق ایسوزو است. ایسوزو شرکت موفق خودروسازی ژاپنی است که در زمینه ساخت و طراحی انواع وسایل نقلیه تجاری، ماشین های باربری، کامیون های سبک و سنگین و تولید موتورهای دیزلی فعالیت می نماید. برند JAC یکی از معتبر ترین برند های کشور چین در زمینه تولید خودروهای سبک و سنگین می باشد. این شرکت با سابقه ای بیش از چهل سال در تولید کامیونت و با تولید ۲۵۰،۰۰۰ دستگاه کامیونت یکی از برندهای مطرح و رو به رشد تولید کننده کامیونت های با کیفیت، سخت کار و مقرون به صرفه جهان است.

کامیونت جک در سه مدل ۳تن، ۵تن، ۷تن به بازار عرضه می شود. این کامیونت ها هر دارای ضبط و پخش،کولر و فرمان هر سه کامیونت جک هیدرولیک و هر دارای اتاق بار کوچک می باشند. کامیونت های سه تن و هفت تن دارای کابین خواب نیز می باشند. ترمز های کامیونت جک سه تن و پنج تن روغنی می باشند در حالیکه ترمز هفت تن بادی است. از جمله ی نکات قابل توجه این است که این کامیونت ها سوپر ندارند با این حال نوع ۷ تن آن دارای توربو شارژر می باشد. از این کامیونت ها برای کاربردهای باری، یخچال، جرثقیل و کمپرسی البته به استثنای جک ۳ تن  می توان استفاده کرد. از دیگر کاربردهای  کامیونت جک می توان به بتونیر سبک، امکان حمل یک دستگاه خودرو یا تراکتور، حمل زباله، نصب انواع تانکر نفت و آب، حمل موتور سیکلت و قابلیت نصب اتاق پلاستیکی حمل مواد غذایی که نیازی به یخچال ندارند را می توان نام برد.

کامیونت جک 3 تناین کامیون در ایران توسط شرکت آرین دیزل تولید می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید اقساطی کامیونت های جک به صفحه قیمت کامیون مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا