تولیدکنندگان ماشین آلات راه سازی

شرکت پاسارگاد ماشین

شرکت پاسارگاد ماشین پرشیا جنوب به عنوان نماینده ی رسمی شرکت هیوندای کره در زمینه ی عرضه ی ماشین آلات راه سازی و معدنی و نیز لیفتراک های شرکت کره ای هیوندا فعالیت می کند . شرکت پاسارگاد ماشین پرشیا جنوب علاوه بر ماشین آلات راه سازی هیوندای به عنوان نماینده ی رسمی شرکت بوماگ ( Bomag ) آلمان -تولید کننده ی ماشین آلات راه سازی – نیز فعالیت دارد.

پاسارگاد ماشین فعالیت خود را به فروش ماشین آلات راه سازی و معدنی محدود نکرده و در حیطه ی تجهیزات جانبی نیز به عنوان نماینده ی شرکت MSBفعالیت می کند که این شرکت از تولید کنندگان کشور کره ی جنوبی می باشد . پاسارگاد ماشین تا به امروز به خوبی توانسته با عرضه ی ماشین آلات راه سازی و معدنی و نیز لیفتراک و تجهیزات جانبی نیازهای پروژه های بخش عمران و معدن کشور را مرتفع کند . پاسارگاد ماشین در سابقه ی فعالیت خود تعداد زیادی از ماشین آلات راه سازی هیوندای و نیز لیفتراک های هیوندای با تناژهای مختلف و چکش های هیدرولیکی ساخت کره ی جنوبی تحت برند MSB را در سراسر کشور عرضه کرده است .

شرکت پاسارگارد ماشین پرشیا جنوب به عنوان نماینده ی رسمی هیوندای در ایران ، در طول سال های فعالیت خود در این صنعت ، بسیار موفق ظاهر شده است و قادر به اخذ لوح برترین نماینده ی فروش در سال ۲۰۱۱ و هم چنین سال ۲۰۱۶ گردیده است . شرکت پاسارگاد ماشین پرشیا جنوب با ساخت ساختمان مرکزی خود در جاده مخصوص کرج فعالیت های خود را توسعه داده و ساختمان های اداری ، سوله های تعمیرگاهی و انبار مرکزی را در فضایی به وسعت ۱۴۷۰۰ متر مربع در سال ۹۵ به بهره برداری رسانید .

غلتک چرخ لاستیکی بوماگ

بیل مکانیکی چرخ زنجیری هیوندای


محصولات شرکت پاسارگاد ماشین از جهت شرکت تولید کننده به سه دسته تقسیم می شوند :

۱. ماشین آلات و لیفتراک های هیوندای ( Hyundai )

ماشین آلات هیوندای شامل : بیل مکانیکی ، چرخ زنجیری ، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی ، مینی بیل ، مینی لودر ، لودر ، بکهو لودر
لیفتراک های هیوندای : لیفتراک دیزل ، لیفتراک دوگانه سوز / گاز سوز ، لیفتراک برقی ، ریچتراک

۲. ماشین آلات بوماگ ( Bomag )

ماشین آلات بوماگ شامل : غلتک ویبره ، غلتک چرخ لاستیکی ، غلتک دو چرخ فلزی ، فینیشر پخش آسفالت

۳. تجهیزات MSB

تجهیزات MSB شامل : چکش هیدرولیکی و سایر تجهیزات جانبی شامل تجهیزات جانبی ریپر ( کلنگ ) و تجهیزات جانبی کوئیک کوپلر
برای آشنایی با ماشین آلات هیوندای نگاهی به بیل مکانیکی چرخ زنجیری هیوندای می اندازیم و کاربردهای بیل مکانیکی را بررسی می کنیم ؛ بیل مکانیکی چرخ زنجیری یا همان ( Continuous track ) در موارد بسیاری کاربرد دارد از جمله : جهت عبور و مرور راحت تر از جاده های گلی و پستی و بلندی ها ، جهت استقرار در مناطقی که شیب تند دارند ؛ مانند تپه ها ، بیل مکانیکی از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و در عملیات خاکی سرعت بالاتری دارد ، بیل مکانیکی در منطقه های نرم و باتلاقی که سست هستند بهتر مستقر می شود .
مشخصه های بیل مکانیکی چرخ زنجیری ( یا همان چرخ ممتد ) :

  • این نوع از ماشین آلات به طور کلی سرعت پایینی دارند .
  • سرعت کم حرکتی این بیل مکانیکی حدود ۵ تا ۸ کیلومتر در ساعت می باشد .
  • بیل های مکانیکی را در مسیرهای طولانی بر روی کفی توسط تریلی و کشنده حمل می کنند .
  • بیل های مکانیکی چرخ زنجیری در مقایسه با بیل های مکانیکی چرخ لاستیکی برای انجام عملیات خاکی بسیار مناسب تر عمل می کنند .
  • بیل مکانیکی چرخ زنجیری برای راه های موقت و شیب های تند قابلیت استفاده دارد .
  • در بیل مکانیکی چرخ زنجیری هیوندای زیر چرخ ها از آلیاژ محکم استفاده شده است که باعث می شود این ماشین بتواند بر روی مناطق سنگی و کوهستانی مستقر شده و عملیات سنگ برداری انجام دهد

بیل مکانیکی در راه سازی استفاده های مختلفی دارد ؛ بیل مکانیکی برای خاک برداری – حفاری کانال ، گودال ، زیرسازی – گود برداری برای ساخت ساختمان – لایه برداری رودخانه ها و دریاچه ها – جا به جایی مواد – امکان ایجاد شکاف در خاک و سنگ توسط ادوات هیدرولیکی – تخریب و انهدام – مسطح سازی زمین و استفاده در معدن کاربرد دارد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا