تولیدکنندگان کامیون

شرکت سپهر دیزل

این شرکت که در سال ۱۳۸۶ بوسیله افراد متخصص با سابقه فعالیتی،بیش از ۲۰ سال مدیریت در کارخانه های خودرو سازی شروع به فعالیت در امر مشاوره و راه اندازی نمود و پس از طی مدت زمان کوتاهی در زمینه تولید خودروهای سنگین نیز شروع به کار نمود.

انواع کامیونت های هیوندای

جهت مشاهده انواع کامیونت های سپهر دیزل کلیک کنید.

در راستای تحقق سیاستهای دولت جمهوری اسلامی و خدمت رسانی به هموطنانی که حنی در طبقه مرفه هم نبوده اند و مستحق آسایش و امنیت در مسافرتهای داخل و خارج شهر می باشند،تصمیم به عقد قرارداد با کارخانه Hyundai واقع در کشور کره نمود تا با رائه محصولات باکیفیت و قابل رقابت با محصولات مشابه در داخل و خارج و همچنین قیمتریالدر توسعه صنعت و معدن،قدمی مفید برداشته باشند.

اهداف کارخانه :
⦁    کسب رضایت مشتری
⦁    ارایه خدمات مطلوب و گسترده در سراسر کشور
⦁    توسعه کارخانه به منظور افزایش تولید وتنوع محصولات و صادرات
⦁    افزایش کیفیت ناوگان حمل و نقل کشور
⦁    تجهیز خطوط تولید و انطباق سیستم های اداری با فناوری روز

زمینه های فعالیت شرکت سپهر دیزل کاوه :
⦁    جواز تاسیس کارخانه خودروسازی و قطعات و مجموعه های وابسته به خودرو در حداقل زملن ممکن به دلیل شناخت کامل الزامات مورد نیاز در امر دریافت مجوز،ممکن شد.
⦁    اخذ استانداردهای خودرو در داخل کشور در اسرع وقت
⦁    اقدام به تاسیس و راه اندازی کارخانه خودرو سازی و کارخانجات قطعات و مجموعه خودرو بخاطر داشتن تجربه تاسیس خط تولید شرکت های زرین خودرو،خودرو سازان فتح ،پیشرو یدک،اکیا خودرو و…
⦁    بهینه سازی خطوط تولید،کاهش قیمت تمام شده،تامین قطعات داخلی و خارجی،شناخت منابع تامین کننده،افزایش کیفیت محصول و کاهش نمره آدیت و انواع خدمات مرتبط با خودرو
در تمام زمینه های ذکر شده مشاوران این شرکت میتوانند تجربیات خود را در اختیار شما بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا