بلاگمقالات

محصولات شرکت فاو

محصولات شرکت فاو در ایران

کامیونت 8 تن فاو

یکی از معروف ترین شرکت های خودروسازی کشور چین گروه فاو است که در زمینه تولید خودروهای سبک، کامیون های سنگین و اتوبوس فعالیت دارد. شرکت فاو با همکاری شرکت سیبا موتور محصولات خود را وارد بازار ایران می کند. شرکت سیبا موتور در نظر دارد با تلاش و بهره گیری از فرصت های ایجاد شده  در حوزه صنعت خودرو و همکاری با شرکت های بزرگ دنیا به بزرگترین شرکت در حوزه واردات خودرو و بزرگترین شرکت تولیدی خودرو در ایران تبدیل شود.

یکی از آخرین تولیدات موفق شرکت فاو کمپرسی فاو است که نوعی ماشین سنگین به شمار می رود که برای خالی کردن مواد توسط کفه پشتی مورد استقبال قرار می گیرد. این کامیون سنگین شرکت فاو با موتور ۴۲۰، گیربکس و جعبه فرمان ۲F ، سیستم ترمز بادی WABCO محصول جدیدی است که از سال ۹۲ وارد ایران شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

از دیگر محصولات شرکت فاو می توان به انواع کامیونت های گروه فاو اشاره کرد. کامیونت فاو در ۳ مدل کامیونت ۵ تن و کامیونت ۶ تن و کامیونت ۸ تن تولید می شوند.

کامیونت ۶ تن فاو وزنی معادل ۲۹۵۰ کیلوگرم بدون در نظر گرفتن بار را داراست که می تواند حداکثر تا ۶ تن بار را تحمل کند. این کامیونت دارای باک آلومینیوم با ظرفیت ۱۳۰ لیتراست و حجم موتور۴ لیتری است.

کامیونت ۸ تن فاو که قرار است به زودی وارد بازار شود دارای وزنی معادل ۳۸۵۰ کیلوگرم بدون در نظر گرفتن بار که می تواند حداکثر تا ۸ تن بار را تحمل کند. این کامیونت دارای کولر و بخاری است و ظرفیت باک آن معادل ۱۸۰ لیتراست.

خودرو سواری فاو

یکی دیگراز محصولات موفق گروه فاو، خودروی سواری فاو بسترن است. فاو بسترن توسط گروه بهمن وارد ایران می شود.

فاو بسترن ماشین با فاصله محوری ۲۶۳۰ تنها چند سانتی‌متر از B50F کوچک‌تر است و می‌توان گفت که فضای کابین خوبی دارد. B30 به موتور ۱٫۶ لیتری ۴سیلندر ۱۶ سوپاپ VCT مجهز است. قدرت خروجی این موتور ۱۰۷ اسب بخار و ۱۵۵ نیوتون‌متر گشتاور است که با یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک یا ۵ دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود که می‌تواند اتاق ۱۲۷۰ کیلوگرمی را حرکت دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مدل خودرو های گروه فاو و اطلاع ازقیمت آنها به صفحه قیمت ماشین سایت مراجعه فرمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا