خودرو سواری

فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات در ایران

فولکس واگن پاسات به عنوان خودرویی با طراحی ساده و سبک و دارای  انعطاف پذیری و هندلینگ خوب که دارای وزنی کم و یک اتاق جاداروارد بازار جهانی خودرو شد. در صندلی های عقب این خودروفولکس  کاملا ایمن است.این به دلیل وجود بدنه ای با  لبه های خشن منطقی به نظر می رسد، پاسات که با تجدید نظر در طراحی آن در سال ۲۰۱۷ کمی ظریف تر شده است و ظاهری بروز تر پیدا کرده است.نوار  کرومی در پشت خودرو ظاهری مدرن تر به آن داده همچنین طراحی مجدد جلو پنجره با طرح مشبک های مستطیلی به همراه هود گنبدی شکل فیس جلو را بروز کرده اند.  چراغ های جلوی و چراغهای عقب از نوع LED   شده اند. یکی دیگراز بروز رسانی ها در طراحی  فولکس واگن پاسات اضافه شدن دیفیوزر عقب و رینگ های آلیاژهای جدید است.

مشخصات فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات  یک خودروی سبک وزن است که با توجه به مشخصات موتوری و همچنین ظرفیت حمل ۵ سرنشین  که دارای ۴ درب است  و در سبک بدنه ۴DR می باشد. انتقال خودرو بر روی محور های جلویی است. فولکس واگن پاسات در سال ۲۰۱۷ باید با خودرو های  هوندا آکورد سدان ،هیوندای سوناتا، نیسان آلتیما  و سوبارو لگاسی به رقابت بپردازد.

 فولکس واگن پاسات دارای مشخصات موتوری بروز شده است که از جمله آنها می توان به موتور اینتر توربو ۱۸۰۰ سی سی است.این موتور در کلاس I-4 قرار دارد.سیستم سوخت این خودرو  تزریق مستقیم و  بنزین بدون سرب است و می تواند نیروی ۱۷۰ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور و گشتاور ۱۸۴ نیوتن بر متر را در دور ۱۵۰۰ RPM را ایجاد کند.  سیستم انتقال  فولکس واگن پاسات از نوع ۵ سرعته اتوماتیک  مجهز به تیپ ترونیک است.

فولوکس واگن پاسات یکی دیگرازخودروهایی است که قرار است همراه فولکس واگن  تیگوان و فولکس واگن پولو  وارد بازارهای ایران می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا