اخبار مهم

تعویض کامیون فرسوده

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از تعویض ۶۵ هزار کامیون فرسوده با سن بیشتر از ۳۵ سال خبر داد.
در طی مراسمی برگزار شده و در خلال این مراسم ۳۵۰ دستگاه کامیون به متقاضیان تحویل داده شد آغاز مرحله اجرایی طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور در روز ۱۶ اسفند ۹۵ کلید خورد. البته باید توجه داشت که مراحل اولیه اجرای طرح مذکور از طرف وزارت راه و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با همکاری شرکت خودرو سازی (تولیدکننده کامیون اسکانیا) حدود ۱ ماه قبل (اوایل بهمن ماه سال جاری) آغاز شده بود.
از بهمن ماه سال جاری قرارداد نوسازی ۵۰۰۰ دستگاه کشنده با شرکت  از طرف دولت منعقد شد که طی مراسم روز گذشته ۳۵۰ دستگاه اسکانیا تحویل رانندگان محترم شد.
همچنین رئیس سازمان راهداری ابراز امیدواری کرد که طرح مذکور در سال آینده اجرایی خواهد بود و حدود ۱۳۰۰۰ دستگاه نوسازی خواهد شد که طی همین روند در ۵ سال آینده شاهد نوسازی تمام ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور خواهیم بود.

لازم به ذکر است با ارائه تسهیلات مناسب به رانندگان در جهت تسریع در اجرایی شدن طرح هر کدام از رانندگان متقاضی می توانند با پرداخت ۲۰ الی ۲۵ درصد از قیمت کامیون به صورت نقد خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرند و باقی مبلغ به صورت تسهیلات از سوی بانک پرداخت می شود که نرخ تسهیلات در نظر گرفته شده ۱۸ درصد است که دولت در جهت تسریع عملیات نوسازی ناوگان حمل و نقل ۹ درصد را پوشش داده و رانندگان محترم فقط ملزم به پرداخت ۹ درصد باقی مانده می باشند. رانندگان محترم می توانند جهت خرید کامیون و کشنده اسکانیا به نمایندگی های مجاز شرکت  مراجعه نمایند و از شرایط فروش اقساطی کامیون و طرح تعویض کامیون فرسوده بهره مند گردند.

جهت اطلاع از لیست قیمت و خرید اقساطی کامیون و شرایط طرح تعویض کامیون با مشاوران سایت تراکس در ارتباط باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا