کامیونت

انواع کامیونت فوسو

فوسو

با اینکه کامیونت فوسو مدت زیادی نیست که وارد بازار ایران شده ولی توانسته بیشتر نگاه ها را به سمت خود جذب کند.

کامیونت فوسو اصالتی اروپایی دارد.رقیب اصلی کامیونت فوسو در ایران کامیونت ایسوزو میباشد که چندین سال است توسط گروه بهمن به بازار ایران وارد شده . کامیونت ایسوزو بخاطر کیفیت بالای ساخت و رضایت مشتریان به نوعی حرف اول را در بازار ایران میزند.ایسوزو اصلیتی ژاپنی دارد.

تا به امروز کامیونت ایسوزو به تنهایی و با اقتدار حرف اول از نظر کیفیت محصولات و قطعات وخدمات پس از فروش بهمن دیزل را در ایران میزد ولی به راستی کامیونت تازه وارد فوسو میتواند با اختلاف قیمت ۱۰ میلیونی که نسبت به ایسوزو دارد رقیب سر سختی برای ایسوزو باشد؟

تاریخچه فوسو

فوسو متعلق به کمپانی میتسو بیشی که کمپانی خودرو ساز ژاپنی آلمانی میباشد.این کمپانی یکی از بزرگترین سازنده های ماشین سنگین در جهان میباشد .پس از لغو تحریم ها این کمپانی تصمیم به وارد کردن محصولات خود به ایران را گرفت. کامیونت فوسو توسط شرکت مایان کوگل که زیر مجموعه ابر کمپانی ماموت (اسکانیا) است وارد ایران شد و به مشتریان عرضه گردید.

این محصول در تنازهای  کامیونت فوسو۵.۶ تن و کامیونت ۶تن فوسو وفوسو ۸.۴ تن با کاربری های متنوع یخچالی .باری چوبی .باری فلزی .مسقف چادری .مسقف فلزی … به بازار عرضه شده است.

کامیونت ۵.۶ تن فوسو

کامیونت ۶ تن فوسو

کامیونت ۸ تن فوسو

جهت دریافت اطلاعات برای خرید اقساطی کامیونت فوسو به صفحه شرایط خرید اقساطی فوسو مراجعه فرمائید.

و در صورت تمایل برای اطلاع از آخرین قیمت کامیونت فوسو با کارشناسان سایت در تماس باشید و یا به صفحه قیمت روز کامیون مراجعه فرمائید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا